יום שלישי, 23 בפברואר 2016

חדש מ ECOVER לקראת הפסח - חג הניקיונות סבון כלים אקולוגי המבוסס על חומרי גלם מעולם הצומח

פסח חג הנקיונות מתקרב בצעדי ענק ומאוד חשוב לשמור על הידיים כאשר מנקים,אני באופן אישי מקפידה לנקות בחומרים פחות מזיקים.
קיבלתי להתנסות מחברת "אקוגרין-דרך ירוקה" סבון כלים אקולוגי המבוסס על חומרי גלם מעולם הצומח,ועכשיו גם בתוספת 40% חומר פעיל,היתרון של סבון הכלים שהוא מועשר בתמצית צמחית של אלוורה ולימון,והכי חשוב מאפשר ניקוי בידיים חשופות ללא חשש לחומרים אגרסיבים המזיקים לאדם ולסביבה.


לאחר התנסות בסבון הכלים של חברת ECOVER חברה מובילה בעולם בקטוגריית מוצרי הנקיון האקולוגיים כבר 30 שנה ההתרשמות שלי מאוד חיובית,הכלים יצאו מבריקים,השתמשתי בכמות קטנה של סבון והנקיון היה נהדר,גם הריח של המוצר ריח לימוני עדין.
יתרון נוסף שמצאתי ומאוד חשוב לי בדרך כלל לאחר הדחת כלים אני מרגישה יובש בכפות הידיים,הפעם ויתרתי על קרם ידיים, מוצר מעולה שאכן מוכיח שהינו בטוח לשימוש.

הסבון  נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לעור רגיש תוך שהוא מפחית את הסיכון לתופעות אלרגיה וגירויי עור. הינו בטוח לאדם ולבני ביתו כמו גם לסביבה וכדור הארץ.

בזכות תוספת 40% חומר פעיל, סבון הכלים חסכוני ומרוכז יותר וכמות קטנה מספיקה לכיור מלא בכלים כאשר עוצמת הניקוי וההברקה שלו אף עולה על מוצרים רגילים מוכרים.

את סבון כלים אקולוגי של ECOVER  בתוספת 40% חומר פעיל מועשר בתמצית אלוורה ולימון, ניתן להשיג בגודל 1 ליטר במחיר 15.90-16.90 ש"ח ובמהלך חודש אפריל במחיר מבצע של 13.90ש"ח ! וב- גודל  750 מ"ל  במחיר  13.90 ש"ח לצרכן - במהלך חודש אפריל ימכר במחיר מבצע לחג של 10 ש"ח,  ניתן להשיג ברשתות ובתי הטבע, ברשת שופרסל, וברשתות וסופרים נבחרים ברחבי הארץ  - כשאר מוצרי המותג.

שימוש מומלץ - ליצוק מעט נוזל על ספוגית לחה, לסבן ולשטוף. החומר יעיל מבלי שיצור כמות מיותרת של קצף. המוצר לא נוסה על בעלי חיים וארוז בבקבוק PLANTPLASTIC - העשוי מקנה סוכר ופלסטיק ממוחזר. לפרטים נוספים ומידע www.ecogreen.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה