יום שני, 15 בפברואר 2016

"מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים: סלטי דגים "בטעם של פעם"

"מעדני מיקי" משיקים סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית הדגים,סלטי דגים בטעם של פעם,הסלטים מגיעים במגוון טעמים,מעדן צרפתי טרמה,הרינג ברוטב חרדל ד'יז'ון,רמולדה,סלט רוסי ומעדן דגים מסורתי.

אני טעמתי  את הרמולדה הרינג ברוטב מיונז,סלט רוסי מעדן תפוחי אדמה וטונה,ומעדן דגים מסורתי,והתרשמתי מאוד מהטעם המיוחד של הסלטים,טעם של פעם שמזכיר את טעמי בית אבא ואמא,מרחתי על לחם וממש נהניתי,הייחוד של הסלטים השילוב המיוחד של הדגים עם הרוטב,מאוד אהבתי את מרקם הטעמים ואת הטעם המיוחד והכל בטריות מירבית.


סדרת המעדנים החדשה תכלול חמישה סוגים של סלטים: סלט הדגל החדש הוא "מעדן טרמה" אשר מקורו בצרפת והוא מבוסס על ביצי דגים של דגי קוד.  סלט זה מוגש במסעדות יוקרה ובמעדניות בצרפת, ו"מעדני מיקי" פיתחה אותו לדרישת עולים ותיירים מצרפת ולקוחות נוספים, כמו בתי מלון ומסעדות.
סלטים נוספים שיושקו בסדרת מעדני הדגים הנם: הרינג ברוטב חרדל דיז'ון - שילוב מפתיע ויצירתי של דג ההרינג המסורתי עם נגיעות של חרדל דיז'ון מעולה, רמולדה - הסלט הוותיק והמוכר מפעם בשילוב של רוטב מיונז ייחודי מופחת שומן ובתוספת נגיעות בצל, היוצרים יחד טעמים נוסטלגיים, סלט רוסי - סלט תפו"א הרוסי המסורתי בתוספת רצועות מעדן טונה, המעניק ארומה וטעמים של המטבח המזרח אירופאי. מעדן דגים מסורתי - חזרה לטעמים של פעם, שילוב בין מתכון עדכני לזה של פעם. הירקות הקלאסיים של המטבח מימי הקמת מעדני מיקי כמו גזר, מלפפון חמוץ ושמיר מורגשים היטב בכל נגיסה מהמעדן ומחזיר אותנו שנים לאחור.    
חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".
כשרויות: סלט טרמה, סלט רוסי מעדן טונה ותפו"א - בכשרות בד"ץ בית יוסף.
סלט רמולדה וסלט מעדן דגים מסורתי - בכשרות הרב לנדא.
סלט הרינג ברוטב חרדל דיז'ון - בכשרות רבנות ראשל"צ.
מחיר מומלץ לצרכן: בין 13.90 ל- 14.90 ₪ לאריזת 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה