יום ראשון, 14 בפברואר 2016

חברת "מן" משיקה מחדש מיני ופלים חדשים מתוצרתה: מינימן – מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד

הופלים המצויינים של "חברת מן" ,מזכירים לי תמיד את הילדות, זכרון מתוק וזה כיף לדעת שחברת מן קיימת כבר 60 שנה,וממשיכה להפתיע עם מוצרים מצויינים וטעימים.
הפעם קיבלתי להתנסות את קוביות הופלים המצופים בטעם שוקולד המוכרים והאהובים בגודל מוקטן באריזת וינטג' צבעונית על פי הקו העיצובי החדש של מותג "מן" ועם הטעם המפנק ביותר.

הכי מפנק וכיפי לשתות כוס תה בימי החורף הקרים, ולהנות מקוביות הופלים שנקראים "מינימן",מיני ופלים מצופים בטעם שוקולד,היתרון הנוסף של הופלים שהם סומנו בתו התקן של ויגן פרנדלי ומתאימים גם לטבעוניים.
לדברי אבי פקר מנהל השיווק של "מן", הישראלים אוהבים ופלים, במיוחד בחורף ובמהלך השנים חל גידול מתמיד בצריכת הופלים בישראל. "עפ"י מחקר צרכנים של 'הגל החדש' 92% ממשקי הבית הישראלים צורכים את המוצר. מנתוני החברה עולה כי, עונת החורף היא החזקה ביותר בקטגוריה. ההשפעה המירבית של העונות היא במצופים ובופלים וכ- 83% מהופלים הנמכרים בישראל הם בטעם שוקולד.
חברת "מן" מייצרת למעלה מ- 30 מוצרים של ופלים ועוגיות במגוון טעמים וגדלים. כל המוצרים מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים - ללא רכיבים מן החי (פרט לעוגיות גרנולה). בחברה מועסקים כ-30 עובדים, בקווי ייצור אוטומטיים ללא מגע יד אדם עם כושר ייצור גבוה מאוד. כל העובדים הינם תושבי האזור, העובדים במפעל כבר עשרות שנים. כחברה משפחתית המטפחת ומשקיעה בעובדיה, גאה "מן" בעובדיה המקצועיים והנאמנים, אשר הפכו לחלק מהמשפחה, ללא הבדל בצבע, מין או דת.
כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה - רב העיר רמלה (פרווה).
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.90 ₪ לאריזת 200 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה