יום ראשון, 28 בפברואר 2016

מהיום מוצרי פריכיות האורז המבוקשות של "בטר אנד דיפרנט" מאושרים רשמית - "ללא גלוטן"

רגישות לגלוטן יכולה ליצור בעייה מבחינת מוצרי המזון המותרים לאכילה,לכן כל מוצר שמאושר רשמית "ללא גלוטן",מתקבל בברכה,אני שמחה לעדכן שפריכיות האורז של חברת "בטר אנד דיפרנט",מאושרים רשמית "ללא גלוטן",לאחר שהחברה קיבלה את תו התקן GMP לאיכות של משרד הבריאות.
טעמתי את פריכוני כוסמת ואת הפריכיות אורז מאורז חום מלא, ממש טעים, מעולה למרוח כל ממרח שאוהבים ופשוט להנות ולהיות רגועים שהמוצר ללא גלוטן,עכשיו במיוחד שחג פסח מתקרב זה פתרון נהדר לשומרי המסורת.



מרקם הפריכיות מאוד פריך ואני ממש ממליצה בחום על הפריכיות של חברת "בטר אנד דיפרנט".
לדברי צביקה באש, מנכ"ל חברת "בטר אנד דיפרנט",  לבשורה החדשה חשיבות רבה עבור חולי צליאק הנמנעים מגלוטן ועבור הציבור הרחב המבקש יותר ויותר להפחית בצריכת גלוטן. יש לציין, כי מאז ומתמיד המוצרים הללו לא הכילו גלוטן אבל עכשיו הם קיבלו את האישור הרשמי של משרד הבריאות לכך.
המוצרים המאושרים "ללא גלוטן" כוללים: פריכיות אורז, פריכיות אורז עם קינואה, פריכיות אורז עם כוסמת, פריכוני אורז  ופריכוני כוסמת. הללו מצטרפים למגוון מוצרים נוספים של "בטר אנד דיפרנט" המאושרים "ללא גלוטן", בהם - קורנפלקס, פצפוצי אורז, ציפוי עדיף (ציפוי לשניצל) וקינופלקס (פתיתי קינואה קלויים).

מחירים:  פריכיות אורז (100 גרם) - 5 ₪,  פריכיות אורז מארז חיסכון (310 גרם)
13-14 ₪, פריכיות אורז עם כוסמת (100 גרם) - 5 ₪, פריכוני אורז  (80 גרם) - 5 ₪,
פריכוני כוסמת (50 גרם) - 5 ₪, פריכיות אורז עם קינואה ( 210 גרם) - 10-11 ₪.
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה