יום חמישי, 18 בפברואר 2016

זמן קריאה - הספר "לגעת בפרויד בשתי מערכות" מאת חנוך כרמון....

 פרידה מבן זוג יכולה להוביל להרבה מצוקות נפשיות ולבטים פנימיים,למה הזוגיות לא הצליחה? מה קרה לי?,חוסר בטחון פנימי וחרדת נטישה מעכשיו אני צריך להתמודד לבדי בלי עוגן ומשענת,עלילת הספר "לגעת בפרויד בשתי מערכות", מתחילה כשדידי בורח לכרתים כדי לשכוח את אהובתו שנפרדה ממנו.

בעת משבר מתחילות המחשבות לרוץ,והמצוקה הנפשית של דידי מביאה אותו להתעמקות בתאוריה הפסיכואנליטית של פרויד,הוא בוחר להתמודד עם הכאב וחרדת הנטישה דרך אנליזה עצמית והדדית,המתרחשת במהלך שבוע ימים בחודש ספטמבר בשנת 1909,כשהוזמן פרויד להיות מרצה אורח באוניברסיטת "קלארק" בארצות הברית,וכן במהלך חופשה בכרתים בימינו אלו.
בהשראתו של פרויד מפליג הסופר במסע דמיוני,שמשלב יצרים,תוקפנות,רגשי אהבה ופחד,הסופר חנוך כרמון מביא בספרו "לגעת בפרויד בשתי מערכות" את המסע הפרטי שלו שהוא עבר בשל משבר שפקד את חייו,ובמהלך המשבר הוא נבר בכתביו של פרויד ובמקביל טופל על ידי פסיכולוג במשך 3 שנים.
הספר גרם לי באופן אישי להבין שכל משבר הוא הזדמנות לשינוי, וכדאי מאוד לעבור סוג של מסע פנימי עם עצמך כדי לקבל כח,אומץ,תובנות חדשות ולהבין שעיקר הכח מגיע מהאדם עצמו,וכל אדם יכול לרפא את עצמו בהתמודדות עם כאב של נטישה,פרידה,אובדן,ובהחלט הספר מרתק ועוזר להבין נקודות על העצמי של האדם.
זהו ספרו השני של חנוך כרמון,ספרו הראשון "אדם שור" יצא לאור בהוצאת סטימצקי.
הספר: "לגעת בפרויד בשתי מערכות", מאת: חנוך כרמון.
192 עמודים, מחיר 78 ש"ח.
הוצאת סגול.
ניתן להשיג ברשתות הספרים ובחנויות הספרים המ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה