יום שלישי, 23 בפברואר 2016

זמן קריאה - הספר "סוד הרגש האנושי" מאת יעקב פינטל....

בשנים האחרונות אני נחשפת להרבה ספרים בתחום המודעות הפנימית,ושיטות טיפול ייחודיות להבנת נפש האדם,הספר "סוד הרגש האנושי" מאת יעקב פינטל,מזמין את הקורא למסע ייחודי מעמיק ושופע מסרים על נפש האדם הסובייקטיבי.


הצלחה בחיים תלוייה באדם ובדרך פעולותו אך גם בחשיבתו בהחלט ניתן לאמן את המוח האנושי בחשיבה חיובית ובשינוי גישה שלילית לחיובית,לי באופן אישי היו שנים רבות שהתנהלתי מתוך קבעון מחשבתי ומתוך אנרגיה של ראיית החיים באופן שלילי,עברתי הרבה תהליכים פנימיים והגעתי לתובנות פנימיות עמוקות אך בעיקר החלטתי לאמן את עצמי לחשיבה חיובית.
קראתי בשקיקה את הספר "סוד הרגש האנושי" ויצאתי למסע לתוך מסתורי המוח האנושי,גיליתי את סוד הרגש האנושי,ואהבתי את הרעיון הייחודי שמוצג בספר לטיפול נפשי באמצעות מכשור אלקטרוני לא פולשני,ואת מודל המוח האנשוי הרגיש,בספר מוסברים מהותם של חלומות,תורות ואמונות שונות,ואיך גורמי סביבה אנרגטיים משפיעים על תפקודי המוח,מעניין לקרוא על טלפטיה,מזל וגורל ושיטה יחידנית למימוש עצמי,הכל כתוב בשפה ברורה וקולחת.
המסקנות והמלצות הייחודיות שבספר מאפשרות לכל אדם להגדיר פילוסופיית חיים שמתאימה לו ולהנות ולהצליח בחיים.
בספר מוצג הקשר ההדוק בין הגוף, המוח וה"נפש" (הרגש) ומוכחת הסיבה, התוצאה והמשמעות להתנהגותנו הסובייקטיבית. התיאוריה הייחודית שבספר מסתמכת על מחקרים בשלוש דיסציפלינות: רפואה, פסיכולוגיה, חשמל/אלקטרוניקה, ומתוך חשיבה "מחוץ לקופסה".
על הסופר:
יעקב פינטל, החוקר את תפקוד המוח האנושי, הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, בעל תארים  B.Sc  ו-M.Sc, בוגר הטכניון בחיפה. הוא סקרן ויצירתי מטבעו ומעודד חשיבה גם "מחוץ לקופסה" בהנהגת שיטות עבודה מתאימות שיכולות להביא לפריצת דרך. את התיאוריה הייחודית המובאת בספר - על איך והיכן פוגשת ה"נפש" (הרגש הסובייקטיבי) את המוח והמשתמע מכך הגה ופיתח יעקב פינטל במשך למעלה מ 20-שנים. היא נכתבה בשלבים בשלושת ספריו הקודמים: "כשהנפש פוגשת את המוח", "האינטליגנציה של המוח" ו-"The Intelligent Brain".
הספר "סוד הרגש האנושי", מאת יעקב פינטל.
הוצאת ספרים אוריון.
148 עמודים, מחיר לצרכן 59 ש"ח.
להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון, בחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il ובאתר המחבר www.brain-center.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה