יום ראשון, 12 באפריל 2015

Granier Olia - חדש מגרנייה צבע לשיער ללא אמוניה הפועל על ידי עוצמת השמנים

אני בורכתי במאה אחוז צבע לבן בשיער כבר מגיל די צעיר, וחשוב לי מאוד מאוד לשמור
על שיער מבריק ובריא בייחוד בגלל צביעות רבות של השיער.
אצלי צביעה זה לא בונוס אלא הכרח, וכשיוצא צבע חדש לשיער
אני מנסה בתקווה שאמשיך ואתמיד בו.
קיבלתי להתנסות את  Granier Olia צבע השיער הקבוע הראשון ללא אמוניה,
הפועל על ידי עוצמת השמנים שנמצאת בתרכובת מיוחדת בצבע,
אין ספק שצבע ללא אמוניה עדיף, לקחתי את האריזה,התרשמתי והתחלתי במלאכת
צביעת השיער הביתית.


יש לציין שמאוד נוח לתפעל הצביעה, האריזה מכילה קרם צבע,קרם מפתח,כפפות
ומרכך לשיער לאחר שטיפת הצבע מהראש לקבלת רכות מושלמת.
המסקנות לאחר הצביעה, אני צבעתי בצבע שחור, אחידות בשיער,כיסה את
השיער הלבן, לאחר חפיפה הותיר את השיער מבריק וחלק, אהבתי את מראה הצבע
בשיערי, והכי חשוב הצבע ללא אמוניה ומכיל שמנים טבעיים מפרחים.

אני צובעת את שיער ראשי כל 18 יום בגלל ריבוי צמיחת שיער לבן, הצבע
החזיק מעמד ונראה יפה לאחר שבועיים, אין ספק שאני אחזור ואצבע
את השיער ב- Granier Olia ,פורומולה פורצת דרך טכנולוגית בה צבע השיער
חודר ללב השערה בזכות ריכוז השמנים הגבוה, בטכנולוגיה זו,
הצביעה מתאפשרת כמעט ללא פתיחה של קשקשת השערה,
הפורמולה מוגנת באמצעות 22 פטנטים.
ועכשיו מצרפת מבצע מיוחד, המעניק מחיר לרכישה במחיר מיוחד ומשלוח חינם,
 http://bit.ly/1Axm3jv

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה