יום שלישי, 14 באפריל 2015

חדש מסנפורסט תוספת טעימה לארוחה בקלי קלות,אורז מהיר הכנה מג'דרה ואפונה וגזר

אני מאוד עסוקה ורוב הפעמים מחפשת קיצורי דרך בהכנת הארוחות, ולגלות
לכם בסוד אני ממש לא נהנית מהכנת ארוחות הצהריים.
כל יום לחשוב מה להכין, ותמיד רגשי אשמה שאפשר קצת יותר, ואולי אני
אמא קצת עצלה אז זהו שכבר ממש לא אכפת לי.
אז סנפרוסט חשבה על תוספת לארוחה, ההכנה קלי קלות, ובלי הרבה
לכלוך, התוצאה מפתיעה לטובה וממש טעימה.
המוצר החדש של סנפרוסט אורז מהיר הכנה מג'דרה ואפונה וגזר.


שופכים את תוכן השקית לסיר מוסיפים 2 כפות שמן ורבע כוס מים,
מבשלים 5 דקות, מערבבים ומבשלים ל-5 דקות נוספות, ומגישים.


התוצאה תוספת בריאה ומזינה לארוחת הצהריים, או לכל ארוחה שתרצו.
הבת שלי מאוד אוהבת אורז עם עדשים מג'דרה והרבה פעמים
התבשיל לא יוצא לי כמו שצריך, יותר מידי מים, עיסתי, הפעם כשהכנתי את
המג'דרה של סנפרוסט יצא נהדר, אורז ועדשים אחד אחד, הוספתי
כמון ומלח וזהו קל ביותר.
ממליצה בחום על סנפרוסט אורז מהיר הכנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה