יום רביעי, 15 באפריל 2015

יופלה 99 קלוריות לגביע טעם נפלא וכ-40% פחות תוספת סוכר...

אני בדיאטה כבר חצי שנה, בעצם אני מתייחסת לזה כאל שמירה על אורח חיים נכון ונבון.
לדאוג לתזונה נכונה ובכך לשמור על גופי ועל בריאותי.
כחלק מהשגרה היומית שלי אני מקפידה לאכול מוצרי חלב מופחתי קלוריות,ומופחתי סוכר.
חשוב לגוון כי כמה אפשר לאכול אותו דבר, לכן כשהגיעה אליי סדרת היוגרט פרי החדשה
של יופלה, יופלה 99 קלוריות לגביע וכ-40% פחות תוספת סוכר, ממש התלהבתי.


אני נהנית מיוגורט חדש טעים טעים, אוכלת אותו ללא נקיפות מצפון, יכולה לקנות אותו
קבוע גם לשאר המשפחה וכך כולנו נהנים, והעיקר שומרים על תזונה נבונה ומאוזנת.
תנובה בהחלט עומדת בהבטחתה בתוכנית המצפן התזונתי, הפחתת סוכר ונתרן.
מוצרים מעולים וטעימים ובריאים יותר.
בסדרת יוגורט הפרי החדשה של יופלה השתמשו בממתיק טבעי מצמח הסטיביה,
אשר מאפשר להפחית את כמות הסוכר המוסף, ועדיין לשמור על טעם נהדר.
כל מוצרי הסדרה ללא חומרים משמרים וללא ממתיקים מלאכותיים.
הסדרה קיבלה ציונים מאוד טובים בכל מבחני הטעימה שנעשו עם צרכנים,
מדובר בבשורה של ממש לאוהבי היוגורטים.
הסדרה כוללת 3 טעמי יוגורט פרי בגביע, תות אננס ואפרסק.
תודה לייק אנד שייר , כנסו לקישור ותוכלו גם להנות ,
https://www.facebook.com/Like.and.share.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה