יום שני, 13 באפריל 2015

אמן האיפור הבינלאומי יוסי ביטון משיק חנות איפור חדשה בקניון גבעתיים

אני מאוד אוהבת להתאפר ולא יוצאת מהבית ללא איפור, מייק אפ, סומק,עיפרון לעיניים,
שפתון, והכי חשוב לי שהאיפור יראה יפה עליי עם מראה טבעי ולא יותר מידי מצועצע.
וכדי להנות ממומחה בתחום האיפור הגעתי לסניף החדש של יוסי ביטון שנפתח
בקניון גבעתיים ובשבילי כיף גדול שהסניף נמצא ממש קרוב לביתי.


פינקו אותי עם איפור מקצועי , ואהבתי את האיכות של המוצרים, האיפור מאוד
טבעי, המוצרים מותאמים לקהל הישראלי, גוונים שמותאמים לעור הישראלי
שסופג הרבה שמש , ומקבל כהויות ופיגמנטציה.


המייק אפ הנוזלי שנמרח על פניי נראה קליל ואהבתי להרגיש את הרכות של
פניי לאחר מריחת המייק אפ שנתן מראה טבעי לפניי.
בעזרת קוניסלר טוש כתום קיבלתי מראה מואר מתחת לעיניי שנטרל כהות.
איך אפשר ללא צללית משי במרקם קרמי, צללית שאינה מבריקה ומאוד טבעית.


תמיד מתלהבים מהריסים שלי ואני התפעלתי ממסקרה ווליום, אינה מתפוררת,
ולא נותנת מראה של ריסים מודבקים, העין מאופרת באופן טבעי, והכי כיף
שלא נשארו לי סימני מסקרה לאחר המריחה.
לאחרונה יש לי סימנים של שערות לבנות על הגבות מזדקנת, הכרתי את
צללית הגבות שנותנת השלמה ויופי מהממים לגבה.
להשלמת המראה מייק אפ פודרה וסומק עדין שהוא גם ברונזר.
להשלמת האיפור שפתון בגוון חציל סגול, חלק מסדרת שפתונים איכותית,
מסדרת "ליפסטיק", השפתונים מתבססים על חומרים אורגניים ותרכובות
ייחודיות שמעניקות הגנה מושלמת ומראה טבעי לשפתיים,השפתונים מאוד
איכותיים אהבתי מאוד את העמידות של השפתון סוף סוף שפתון שנשאר
לאורך זמן על שפתיי.


והנה לפניכם המראה הסופי,

גם אתן יכולות להנות מייעוץ לאיפור, בסניף החדש של יוסי ביטון בגבעתיים,
יועברו סדנאות איפור,איפור כלות, איפור ערב ועוד.

המותג B.COSMIC, מבית Yossi Bitton שמרכזת רשת של מרכזי איפור מקצועי,
מציג קולקציות איכותיות של מוצרי איפור מקצועיים,המבוססים על תרכובות ייחודיות
ושימוש בחומרים המזינים את העור.
כל המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ועומדים בתקנים המחמירים ביותר של
משרדי הבריאות הישראלי והתקנים הבינלאומיים,ומיוצרים במפעלים מובילים
באיטליה,גרמניה ובלגיה המעניקים שירותים למותגי איפור הנחשבים בעולם.
ממליצה להכנס לאתר הבית:
http://www.ybmakeup.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה