יום שני, 13 באפריל 2015

פריכיות ביס של אנרג'י בטעמים חדשים שילדים אוהבים

פריכיות ביס של אנרג'י זכו במוצר השנה 2014 ואכן זהו מוצר חובה אצלי בבית,
מגיע בשלושה טעמים ממש מיוחדים שאי אפשר להפסיק לאכול.
הטעמים סוכר חום וקנמון,בטעם בננה, ו-5 דגנים.


המיוחד בפריכיות ביס, מכיל דגנים מלאים, כל אריזה 25 גרם והכי חשוב
99 קלוריות של סיבים תזונתיים שממש תורמים לגופנו.
אני שומרת על תזונה מאוזנת וירדתי במשקל ואני אוכלת את הפריכיות ביס
וממש נהנית מכל ביס, גם טעים וגם שומר לי על הגזרה.
ועכשיו חדש חדש פריכיות ביס בטעמים שילדים אוהבים, וניל ותות,


אפשר לתת כחטיף בריא, מתאים לשלוח לגן או לבית הספר.
החטיף ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים ומכילים דגנים
מלאים וסיבים תזונתיים
אני חייבת לציין שזה טעים גם למבוגרים, אני ממש אהבתי ובהחלט
אקנה גם את הטעמים החדשים.
ממליצה לכם ממש לנסות טעים טעים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה