יום רביעי, 2 ביוני 2021

ללא נקיפות מצפון: חברת "ביכורים מזון ומאפה" מציעה ליהנות מכריך, טוסט או קרוטונים לסלט, עשויים מ"לחם פשתן" דל פחמימה. אז… מה אתם מציעים להכין?

חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בלחמים ולחמי בריאות, מציעה ליהנות מכריך, טוסט או קרוטונים לסלט - העשויים מ"לחם פשתן" דל מאוד בפחמימה' היתרון של לחם הפשתן שאוכלים אותו ללא נקיפות מצפון בזכות הרכיבים התזונתיים הנפלאים שיש בו.

הלחם עשיר בחלבון, אומגה 3 וסיבים תזונתיים ובפרוסה יש פחות מ-1 גרם פחמימה! הלחם, אשר לא מכיל סוכר או ממתיקים מלאכותיים והרכבו תורם לתחושת שובע, מתאים גם לתזונת סוכרתיים.
אז... מה אתם מציעים להכין עם הלחם?

אני מאוד אוהבת את לחם הפשתן המשובח של חברת ביכורים מזון ומאפה, ומחזיקה אותו קבוע במקפיא, כל פעם מכינה איתו משהו אחר , טוסט, כריך עם גבינות, אני מוסיפה גם את הלחם כקרוטונים לסלט ירקות, שמים את הלחם במצנם עד להשחמה, חותכים לקוביות ומוסיפים לסלט ירקות, יוצא ממש טעים...

מבחינתי לאכול את הלחם הזה מאוד מועיל לי בכך שאני מרגישה שובע לאורך זמן ובכך אני שומרת על תפריט מאוזן, בהחלט לחם הפשתן נהדר ומומלץ.

ל"ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בייצור מגוון לחמים, חלות, עוגות ומאפים מיוחדים, יש מחלקה מיוחדת ללחם ולחמניות פשתן. מערכת הייצור מאושרת ע"י משרד הבריאות ועומדת בתקנים המחמירים ISO 9001, ISO 22000 ו- .HACCP
להשיג ברשתות השיווק, בבתי הטבע ברחבי הארץ ובאתר החברה: https://www.bikurim.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה