יום רביעי, 16 ביוני 2021

חדש בבתי הקולנוע – "האב" בכיכובו של השחקן האגדי אנתוני הופקינס…

השבוע הוזמנתי להקרנה מיוחדת ומרגשת לאחר תקופת הקורונה שבמשך יותר משנה לא צפיתי בסרט, היה שווה להגיע ולראות את הסרט המרגש "האב" בכיכובם של אנתוני הופקינס ואוליביה קולמן, זהו סרטו של פלוריאן זלר זוכה שני פרסי אוסקר, שחקן טוב ביותר, ותסריט טוב ביותר.

אנתוני הופקינס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר, וממש בצדק, בזכות משחקו הנהדר בסרט, ממש מרגש לראות שחקן כל כך ותיק , ולהנות מסרט על אדם שמזדקן, סובל מדמנציה, ולמרות הכל הוא נשאר עם חוש הומור, יש רגעים של הרבה בלבול ותעתוע, מצד אחד נראה רגיל לגמרי, ומצד שני הוא מבלבל בין האירועים, והמעברים בין דמיון למציאות עוברים בהילוך איטי במשך כל התסריט.

בתו אן מנסה לעזור לאביה ככל יכולתה, היא עוברת תקופה ממש לא פשוטה, ולמרות הקושי היא מנסה בכל כוחה לסייע, להבין, להכיל, למרות הקשיים שהיא עוברת עם בעלה סביב הטיפול באבא, האב שנקרא בסרט אנתוני מערים קשיים, וזורק הערות פוגעניות לבתו, אך מה שמאוד אהבתי לראות את הסובלנות של אן, ואת ההתמודדות שלה בהבנה שאין לזרוק אדם בזקנתו, מאוד חשוב במיוחד בימים אלו, לראות וללמוד.

אני מאוד הזדהתי עם הטיפול באב הקשיש, כי אבי עובר בשנה האחרונה הרבה קשיים, ופתאום מאדם חזק הוא הפך לתלותי, וזה ממש מרגש לראות את הסיטואציות המורכבות בסרט, שאצלי הן מאוד מוכרות בחלקן, אין ספק שצריך לתת להורינו את הכבוד המגיע להם ולטפל ולעזור להם בשעת הזקנה ובמיוחד שהם עוברים אירועים של מחלות.

אחד הסרטים המרגשים והמדוברים של השנה

סרטו של פלוריאן זלר זוכה שני פרסי אוסקר (השחקן הטוב ביותר, התסריט המעובד הטוב ביותר) בכיכובם הפנומנלי של אנתוני הופקינס ואוליביה קולמן

קישור לטריילר של הסרט "האב":
https://www.youtube.com/watch?v=l38c7fFKb2c

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה