יום רביעי, 9 בינואר 2019

הצגה חדשה "המשתמט" בצוותא תל אביב...

אתמול הוזמנתי  לצוותא תל-אביב לראות את ההצגה המצחיקה והמקסימה "המשתמט" מחזה מקורי מאת רועי חן ובבימוי ארז דריגס ,קומדיה פרועה בשיתוף הקהל שמטרתה להציף על פני השטח את עניין הגבריות הישראלית וחלקו של צה"ל בעניין, בהחלט קומדיה כי צחקתי בהנאה לאורך כל ההצגה ופשוט נהניתי מכל רגע.

המחזה עצמו לא עוסק בפוליטיקה בכלל, אפילו לא בהשתמטות מהצבא, עד כמה שזה נשמע מוזר, הוא עוסק בגבריות הישראלית על שלל מרכיביה, בחרדות של אב, בחברות בין גברים, ואפילו ביחסי הערבות ההדדית שבין קהל לשחקנים במהלך הצגה, מלבד כל אלה המשתמט היא קומדיה המיועדת לכולם שמטרתה לבדר ובדרך להציף שאלות כואבות.
בהצגה המשתמט נפגשים חבורת גברים בני ארבעים שמעולם לא שרתו בצבא, ובעצם הם השתמטו משירות כל אחד וסיבותיו, תדמיינו מה עובר עליהם שפתאום באמצע החיים הם חוזרים להיות חיילים שעוברים טירונות, ומשם הרבה צחוק, הרבה התנגדויות, סאטירה פרועה וחדשנית שכל אחד מהקהל יכול להזדהות עם התוכן וזה קצת מחזיר אחרונית לימים של הצבא אך עם השכל של היום, ממש ממליצה לראות את ההצגה מבטיחה לכם שתהנו ותצחקו בלי הפסקה.

שחקנים: ארז דריגס, אביעד בנטוב, אודי גוטשלק, שי לי הירש. 
המשתמט עלתה לראשונה בפסטיבל תיאטרון קצר בצוותא, 2018, בכיכוב צמד הקומיקאים המצליח אודי ואביעד, וכעת, לאור ההצלחה, הוא זוכה להפקה מלאה, עם אותו צוות יוצרים ומשתתפים.
רועי חן, סופר, מתרגם, מחזאי הבית בתיאטרון גשר בו רצים בימים אלה מחזותיו: במנהרה, הרצל אמר, מסעות אודיסאוס, רוח התיאטרון, אני דון קיחוטה ועוד.
ארז דריגס במאי, שחקן, מחזאי ומתרגם. מיצירותיו האחרונות: אישה הכריות בתיאטרון חיפה, בזעיר אנפין בתיאטרון גשר, פציעות קטנות בצוותא. בקרוב עולה עיבוד פרי עטו לסרט המצליח "זרים מושלמים" בתיאטרון הבימה.
עלות כרטיס: 80 ש"ח 
תאריכים קרובים נוספים: 
22 בינואר 2019 | יום שלישי 20:30 | צוותא 1
7 בפברואר 2019 | יום חמישי 20:30 | צוותא 1
קרדיט צילום: יוסי צבקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה