יום רביעי, 16 בינואר 2019

משלוח מנות לחג פורים - עם הוופלים שאפילו ה-מן הרשע הכי אוהב...

חג פורים מתקרב אלינו וזהו חג שאני מאוד אוהבת את התחפושות את השמחה ואת משלוחי המנות שתמיד כף להכין ולתת וגם כיף לקבל, על פי מנהגי העם היהודי, מצוות משלוח המנות נהוגה בחג הפורים, בחג זה נהוג לתת ולקבל משלוח מנות המבוסס על  ממתקים, חטיפים ועוגות.


במפעל הוופלים של "מן", אחד המפעלים הוותיקים והנוסטלגיים שיש, יצרו ליין של מוצרים המתאימים במיוחד למשלוח המנות, כאלו שמשאירים אחריהם טעם שכולם אוהבים, בזכות הופלים הטעימים של "מן" בהחלט כיף להנות ממשלוח מנות חגיגי וטעים, את הופלים של חברת מן אני מכירה כבר שנים עוד מהילדות שלי והם ידועים בטעמם ובפריכות הנהדרת שלהם, וותק של 65 שנים זוהי בהחלט תקופה, ואני כל כך מתגעגעת לימים של פעם, ולטעם של פעם והופלים בהחלט גורמים לי להנאה וזכרון נעים וטעים.


ובהחלט תוכלו להנות במשלוח מנות מגוון עם מוצרי מן הנפלאים והטעימים:
מאגדת ופל מצופה בטעם שוקולד באריזה כחולה הזכור לכולנו כחטיף נוסטלגי –מארז 10 יחידות ופל אישי
במשקל 22 גרם ובמחיר של כ-7.90 ₪ ליחידה. ופלית צבעוני- מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד במשקל 25 גרם ליחידה ובמחיר 7.90 ₪ , ופלית סמיילי - מארז 10 יחידות של ופלים בטעם שוקולד במשקל 25 גרם ליחידה ובמחיר 7.90 ₪  , אגוזית ופל קרם אגוזים - מארז 10 יחידות של ופלים במילוי קרם אגוזים  במשקל 28  גרם  ליחידה במחיר של כ-10.90 ₪
מאגדת ופלים-מארז 10 יחידות ופלים בטעם שוקולד במשקל 21 גרם ובמחיר 7.90 ₪ TAKE 1
כל המוצרים עשויים מחומרי גלם איכותיים, קרם אגוזים אמיתי, אגוזי לוז אמיתיים, עם קקאו איכותי ללא תמצית טעם וללא צבעי מאכל.  
כל המוצרים המיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי, כחול-לבן מזה 65 שנה, הינם פרווה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וללא צבעי מאכל. הוופלים של מן טעימים, איכותיים, ואהובים על ידי הישראלים מאז שאנו זוכרים את עצמנו. רוקחמן בע"מ הינו מפעל משפחתי ותיק לייצור ופלים ועוגיות, כל התוצרת הינה פרווה ללא רכיבי חלב או לקטוז, עשויה מחומרים טבעיים בלבד.
את מוצרי "מן" בטעם לימון ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: שופרסל, ויקטורי, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, יש חסד, פרש מרקט ובעוד מגוון רשתות וחנויות פרטיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה