יום שבת, 12 בינואר 2019

"תבואות" מציעה לט"ו בשבט מבחר אגוזים ופירות יבשים אורגניים, המיובשים באופן טבעי, ללא שימוש בכימיקלים

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משווקת לט"ו בשבט מגוון אגוזים ופירות יבשים אורגניים, המיובשים באופן טבעי (בשמש או ברוח יבשה), ללא שימוש בכימיקלים וללא תוספת של סוכר, גופרית, חומרים משמרים או צבעים מלאכותיים.

קרדיט צילום: אייל גרניט
מבחר המוצרים כולל: תאנים, משמשים, צימוקים, חמוציות, מנגו, דובדבן אהבה, תמר מג'הול, אגוזי מלך, אגוזי לוז ואגוזי קשיו, הפירות והאגוזים האורגניים גדלים ללא שימוש בדשנים כימיים או חומרי הדברה, המוצרים משווקים באריזות סגורות, השומרות על ההיגיינה.   
אני קיבלתי אגוזי מלך אורגניים של תבואות להתנסות אהבתי את הפריכות והטעם שלהם מאוד מאוד טעימים ואיכותיים,

אצלנו בבית מאוד אוהבים אגוזי מלך ופירות יבשים, זה נמצא קבוע במזווה ואוכלים במשך כל השנה ולא רק בט"ו בשבט, אגוזי מלך ושקדים יש להם שימוש יומיומי, לדייסה, לעוגות, עוגיות, יוגורטים, ואני באופן אישי מאוד אוהבת לאכול תמרים עם אגוזי מלך מאוד בריא ועם ערכים תזונתיים טובים לגוף, בהחלט נותן אנרגיה ליום מוצלח וגם פינוק מתוק יותר מזין ואיכותי.

יעל חן רביע, דיאטנית משפחה וילדים, מציינת ש"פירות מיובשים אורגניים הם חטיף טבעי המספק לגוף אנרגיה זמינה. הפירות המיובשים עשירים במינרלים חשובים כמו ברזל ומגנזיום, והם גם עשירים בסיבים תזונתיים המועילים להסדרת פעילות מערכת העיכול. אכילת פירות יבשים בשילוב עם אגוזים למיניהם תורמת להאטה של עליית רמות הסוכר בדם. לילדים קטנים, שאינם יכולים לאכול אגוזים ופירות מיובשים מסוימים מפאת גילם, ניתן להכין ממרחים מזינים, המשלבים פירות ואגוזים במרקמים המתאימים להם".
כשר בהשגחת הרבנות מטה יהודה.
מחירים:
תאנים אורגניות (250 גרם) – 19.90 ש"ח
צימוקים אורגניים (250 גרם) – 20.90 ש"ח
משמשים אורגניים (250 גרם) – 18.90 ש"ח
חמוציות אורגניות ברכז תפוח (170 גרם) – 25.90 ש"ח
מנגו אורגני (150 גרם) – 25.90 ש"ח
דובדבן אהבה אורגני (170 גרם) – 25.90 ש"ח
תמר מג'הול אורגני  (1 ק"ג) – 29.90 ש"ח
אגוזי מלך אורגניים (150 גרם) – 26.90 ש"ח
אגוזי קשיו אורגניים (150 גרם) – 25.90 ש"ח
אגוזי לוז אורגניים (150 גרם) –  21.90 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות שיווק, בתי טבע וחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
 http://www.tvuot.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה