יום רביעי, 28 בדצמבר 2016

אוצרות הטבע לטיפוח היופי! מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש "Ama Lurra" מציג סדרת תכשירים טבעיים חדשים...

מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש Ama Lurra ("אמה לורה"), מציג סדרת תכשירים חדשה לטיפוח העור המיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד, קו המוצרים הוא פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף, המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור.  


אני חייבת לציין שאני מאוד אוהבת להשתמש בקוסמטיקה טבעית לטיפוח העור, והייחודיות של המוצרים מעבר לכך שהם מיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד, היא המרקם המיוחד והריח הטבעי של המוצרים, אין ספק שברגע שחומרי הגלם אינם מתועשים אלא מגיעים מהטבע אני מאוד רגועה שאני משתמשת בהם על גופי ועור פניי.
המוצרים של מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש  Ama Lurra מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל שימוש בדטרגנטים,מבין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, זרעי רימונים, חומצה היאלורונית, אדמת חוואר צהובה ועוד.  
קו המוצרים כולל:
סבונים, תכשירים וקרמים לפנים ולגוף, מוצרים משלימים - סבוניות, מברשות, ספוגים ועוד, וקו מוצרים לבית – נרות, מבערים ועוד.  
לימי החורף, ולהתמודדות עם מזג האוויר היבש, מציעה "אמה לורה" תכשירים מעולים לטיפוח העור:
סבון אבני מדבר  – סבון טבעי יפיפה המיוצר משילוב של מגוון סבונים המבוססים על שמנים צמחיים וצמחי מרפא, כגון: שמן זית, שמן קוקוס, שמן דקל, חמאת שיאה, חלב עיזים, צמח לבנדר, צמח הדס, זרעי רימונים, קינמון, שמן אתרי קינמון, שמן אתרי תפוז, שמן אתרי ילנג, שמן אתרי גרניום ושמן אתרי לבנדר. הסבון נהדר לניקוי הפנים, הגוף, הקרקפת ולאזורים האינטימיים. השמנים הצמחיים מזינים את העור בוויטמינים, במינרליים ובנוגדי חמצון ותורמים להגנה ולשמירה של בריאות העור. בנוסף, השילוב העשיר של חומרי הגלם מקנה לסבון מראה פראי ויפיפה של אבני מדבר ססגוניות.


קרם ידיים מחמאת שיאה ופרחי הורד – קרם ידיים העשוי מחמאת אגוז שיאה, אשר לה סגולות מיוחדות להזנה ולטיפול בעור יבש, סדוק ורגיש. חמאת שיאה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור, מעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים, ומסייעים לריפוי העור במקרים של כוויות, פצעי קור, עור יבש וסדוק, אקזמות, ודלקות וגירויים בעור. חמאת שיאה עשירה בוויטמינים A, E ו-F ובנוגדי חמצון התורמים לבריאות העור ופועלים נגד הזדקנות. בנוסף, הקרם מועשר בתמצית פרח הורד בעל ניחוח עדין של ורדים.


לאחר התרשמות שלי מסבון אבני מדבר ומקרם הידיים,התרשמתי לטובה מאיכות המוצרים, קרם הידיים מדהים, פותר את בעיית היובש שאופיינית לידיים בימי החורף והמרקם שלו מאוד נעים בתחושה הכללית, מוצר ממש איכותי ומעולה.
"סבון אבני מדבר " מאוד יפה בנראות שלו ומעבר ליופי השתמשתי בו לניקוי עור הפנים, וניקוי הגוף, הסבון מותיר את העור רך ומלא לחות ואינו מייבש, בהחלט אני מאמצת אותו כסבון לפנים ולכל הגוף, מאוד אהבתי את איכות השמנים.
המוצרים משווקים באריזות מהודרות שכיף להשתמש בהם וגם לתת במתנה לימי הולדת,למסיבת רווקות, לאמא, ליולדת ועוד...


המוצרים נמכרים בשיטת סחר הוגן (צמצום פערי תיווך) על מנת להציע מחירים נוחים לצרכן, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם.
מחירים: סבון אבני מדבר – 30 ₪. קרם ידיים: 55 ₪.  
את המוצרים אפשר  להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה: http://www.ama-lurra.com
לפרטים על מוצרי החברה באתר:
http://www.ama-lurra.com



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה