יום שני, 12 בדצמבר 2016

חברת "פלוריש" משיקה ויטמין D במינון 1000! באישור משרד הבריאות...

לפני כמה חודשים שעשיתי את הבדיקות דם השגרתיות שלי גיליתי שחסר לי ויטמין D והבנתי שגם אם אני נמצאת בשמש עדיין זה לא מספק כדי למלא את מאגרי ויטמין ה-D הדרושים לגופי.
שמחתי מאוד לשמוע שלפני כחודשיים אישר משרד הבריאות, לראשונה בישראל, שיווק ויטמין D במינון של 1000 יחב"ל (= מינון יחידות בין לאומיות).
חברת פלוריש משיקה בימים אלה סדרת ויטמין D במינון מוגבר של 1000 יחב"ל ונדרש ייעוץ מקצועי בעת הנטילה, לכל המשפחה, ובכך אני יכולה להיות רגועה מבחינת אפשרויות שעומדות בפניי איך להשתמש במוצר, יש מגוון אפשרויות, טיפות,טבליות ללא סוכר,הניתנות לבליעה,מציצה,לעיסה, לפי הנוחות.
ויטמין D 1000 יחב"ל מהווה מינון מוגבר המומלץ לסובלים ממחסור משמעותי בויטמין D, לנמנעים מהחשיפה לשמש, לבעלי חסרים כתוצאה מנטילת תרופות או טיפולים ממושכים המעכבים את ספיגת ויטמין D בגוף ועוד.
 ויטמין D 1000 יחב"ל מוצע בשני אופנים שונים לצריכה לפי בחירה ונוחות:
1. ויטמין D 1000 יחבל בטיפות ( בכל טיפה 1000 יחב"ל) על בסיס שמן צמחי ללא סוכר,בבקבוק משולב טפטפת "טפי"    ללחיצה נוחה ומדויקת מבלי ללכלך ולא נזילות.

מחיר 34 ש"ח לצרכן ל15 מ"ל, כשר בהכשר העדה החרדית ירושלים.
2. ויטמין D 1000 יחב"ל בטבליות בטעם פירות ללא סוכר (בכל טבליה 1000 יחב"ל) המיועדות ללעיסה, מציצה או לבליעה לפי הנוחות והטעם. מחיר 37 ש"ח ל90  טבליות. כשר בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

ויטמין D 1000 הינו חלק מסדרת מוצרים מגוונת של חברת "פלוריש" הישראלית, המתמחה בפיתוח ייצור ושיווק ויטמינים ומינרלים בכלל ו-וויטמין D לסוגיו בפרט. מוצרי "פלוריש"  מיוצרים לפי תקני איכות מחמירים העומדים בסטנדרט של חברת תרופות.
מותג "פלוריש" על שלל מוצריו מציע מענה מגוון לכל המשפחה, בשלל מינונים ובאופני צריכה שונים - טיפות, טבליות, כמוסות, אבקה ועוד. כל מוצרי החברה כשרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
לרכישה בבתי המרקחת רשתות הפארמים ובקרוב גם בקופות החולים.
פרטים נוספים - http://www.floris.co.il או בקו יעוץ והדרכה  1-800-336636
 קרדיט צילום:לימור רוזיליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה