יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

הקרנה מיוחדת של פרק הסיום של הסדרה המצליחה ביס תאג"ד....

אמש הוזמנתי לסינמה סיטי בגלילות לאירוע סיום העונה הראשונה והמוצלחת של הסדרה "תאג"ד" אשר שודרה בyes, סדרה ממש מעולה נהניתי מאוד לראות את כל הפרקים.
תאג"ד", שעלתה לשידור לפני כחודשיים, שברה את כל שיאי הVOD והצפייה של yes., עד כה נרשמו כ-8 מיליון צפיות לפרקי הסדרה, אין ספק שזוהי סדרה מוצלחת במיוחד ואתמול גיליתי לפי אהבת המעריצים שאין ספק שהסדרה הזו הולכת להמשיך לככב כסדרה אהובה במיוחד.
מי שהפסיד יכול להנות מכל הפרקים המעולים והמותחים, הסדרה זמינה לצפייה במלואה ב-yesvod.
באירוע  החגיגי נכחו כוכבי הסדרה ונהנו מגלי ההערצה, מהקהל הרב שפקד את המקום, ביניהם: תומר קפון שהגיע בליווי בת הזוג אורטל בן שושן (שחקנית "השוטר הטוב"), דניאל גל, שירה נאור, אור אדרי, אינה בקלמן, עדי חבשוש, רעות אלוש, אביב פנקס, קובי פרג', מיקי לאון, דקלה זקס, אלישע בנאי, סופי צדקה, גיא אריאלי, נועה רבן שהגיעה עם בן הזוג, אורן פפיסמדוב, יניב ז'נבה, גיל כהן ועוד.


מאות צעירים התנפלו על הכוכבים וביקשו להצטלם ולדבר איתם, בסיום האירוע נאלצות "להבריח" אותם מיציאה סודית בליווי מאבטחים.


בסיום הקרנת פרק הסיום אור אדרי- בן לולו ביצע את הלהיט "הכל כלול" בלייב, הקהל הריע והתלהב.
בסיום ההקרנה כוכבי הסדרה עלו לבמה והתקיים פאנל במסגרתו השחקנים נשאלו שאלות וענו לקהל, ביניהן השחקנים אור אדרי ודניאל גל הפריכו את השמועה שיש ביניהם רומן.., שירה נאור נשאלה איך היא מרגישה עם המעבר מעולם הילדים (מדובבת את דורה כבר 11 שנה) לבין הדמות המופרעת שלה בתאג"ד ועוד.
מחכים בציפייה דרוכה לפרקי ההמשך בעונה שניה...
קרדיט צילום: רפי דלויה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה