יום ראשון, 11 בדצמבר 2016

סדנה בשיטה ייחודית תזונה במחשבה לאורח חיים בריא...

אני חייבת לשתף אותכם בשינוי מדהים שאני עוברת בחודש האחרון בזכות סדנה מדהימה וייחודית שנקראת תזונה במחשבה,כל יום שישי אני מגיעה נרגשת למכללת מדיטבע בפתח-תקוה לסדנה משנה חיים מבחינתי ושומעת את ההרצאות המרתקות של ד"ר הילה גבע אבירם, בהחלט אישה מיוחדת במינה שרואים שהיא אוהבת מאוד את מה שהיא עושה.
אני הגעתי לסדנה הזו מתוך כוונה לשפר את איכות חיי בתחום התזונתי, בשנה האחרונה אני סובלת מאנמיה שמשבשת לחלוטין את חיי, סחרחורת כל יום קושי לעלות כמה מדרגות, עייפות ועוד תסמינים, אחד מהדברים שהרווחתי בסדנה הזו בגדול זה את השיפור המשמעותי באנמיה שלי, ברגע שהבנתי כמה כללים בסדנה המופלאה הזו והתחלתי ליישם התחושה פשוט נפלאה,אין סחרחורת, מדדי הברזל עלו, ויש אני עולה מדרגות מבלי להתנשף.
ד"ר הילה גבע אבירם שופעת בידע מדהים, ומצליחה להעביר בגובה העיניים נושאים מאוד חשובים שקשורים לבריאות ואורח חיים בריא, סוף סוף אני מבינה על מידתיות באוכל וגם מבצעת, למדתי על איזון רמת סוכר מבוקרת, על הורדת שומנים בדם,איזון נפשי שקשור לעצות קטנות אך משנות חיים,מניעת מחלות,חיזוק חיסוני והכי חשוב הרגשה של אנרגיה על בסיס יומיומי.
הייחודיות שאהבתי בסדנה זה הדוגמאות המוחשיות שד"ר הילה גבע אבירם מראה לנו, דרך מזון מיוחד שהיא מביאה כל שיעור,דרך תשאול בריאותי לפי מצב הבדיקות, ודרך שיטה ייחודית שהיא פתחה תזונה במחשבה ע"פ הקוד הגנטי.
חלק מהעצות שלמדתי והפנמתי בהחלט שינו לי את החיים לטובה ואני מתלהבת ושמחה לשתף חלק מהכללים, שהם די פשוטים רק צריך ליישם.
כל בוקר אני מתחילה את הבוקר שאני שותה כף שמן זית, ולאחר מכן חצי לימון סחוט עם כוס מים והכל על בטן ריקה, לאחר עשר דקות אוכלת ארוחת בוקר מזינה ושותה קפה.

כלל נוסף שלמדתי רצוי לאכול כל 3 שעות ועדיף שכל ארוחה תלווה בכלל ירוק שהוא, כל העלים הירוקים שאתם מכירים, עלי בייבי,חסה, עלי תרד, עלי חמניות, וכמובן נבטי אלפלפא, פשוט כל ארוחה לקחת חופן ולהבטיח בכך את ניקוי הכבד.

כל כריך מלווה בעלים,

בנוסף אני אוכלת יוגורט לבן ואני מוסיפה זרעי ציה, וגוגי ברי, וגם נבטי אלפלפא.


כל יום להקפיד לשתות 2 ליטר מים אפשר להוסיף לימון סחוט, נענע,לואיזה,וזה ממש חשוב.

אני הקפדתי בינתיים על הכללים שרשמתי לכם וכבר יש תוצאות מדהימות מבחינתי.
אני ממליצה לכם מאוד להכנס לאתר של מדיטבע וגם לשנות לכם את החיים לטובה, אני מאוד מודה לד"ר הילה גבע אבירם מקרב ליבי ומרשה לעצמי להמליץ עליה כי היא באמת אישיות,
http://www.mediteva.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה