יום שישי, 29 בינואר 2016

הסרט "גאווה דיעה קדומה וזומבים" - החל מ-4.2.16 בבתי הקולנוע,סקירת צפייה

צפיתי היום בסרט "גאווה דיעה קדומה וזומבים",הסרט עולה למסכים החל מ-4.2.16,ואני חייבת לציין שמאוד נהניתי מהסרט,שמשלב דמיון ורומנטיקה.
גאווה ודעה קדומה וזומבים הוא סרט אימה בריטי-אמריקאי , הסרט נכתב ובוים על ידי בור סטירס, והוא מבוסס על רומן האימה באותו השם שנכתב על ידי סת' גרהם-סמית' וכן על הרומן הקלאסי גאווה ודעה קדומה מאת ג'יין אוסטין.

בכיכובם של השחקנים:
אליזבת בנט
לילי ג'יימס


דארסי
סם ריילי


וויקמן
ג'ק יוסטון


מלכת המכשפות
בלה הית'קוט


קתרין
לנה הדי


בינגלי
דאגלס בות'


בנט
שארל דאנס


קיטי בנט
סוקי ווטרהאוס

הסרט מספר על אליזבת בנט, נערה דעתנית וחריפה שחיה במאה ה-18 ומיועדת על ידי אמה להתחתן בשידוך טוב לגבר עשיר. בעיצומם של החיפושים אחרי החתן תוקף את העולם וירוס קטלני אשר הופך אנשים לזומבים צמאי דם. עכשיו על אליזבת מוטלת משימה כפולה - לחסל את הזומבים ולאתר את אהוב ליבה.
התחכום של הסרט שילוב של חייה של משפחה אנגלית במאה ה-18 שהמאפיינים של אותה תקופה למצוא שידוך טוב לבנות כדי להבטיח את עתידן ,מול הרצון של הבנות למצוא אהבה אמיתית, ובעלילה נכנס הדמיון ,זומבים שמשתלטים על אנגליה,ותוך כדי העלילה הצופה עוקב אחרי המלחמה בזומבים ואחרי המציאות שהשתנתה.
סרט ממש מקסים,אני ממש נהניתי וממליצה לכם לצפות בו, 108 דקות של הנאה.
באר סטירס הבמאי של הסרט,סרטו הראשון,  הקומדיה העצמאית "" Igby Goes Down, היתה ללהיט מפתיע וזכתה בשתי מועמדויות לפרס גלובוס הזהב.
הוא ביים את השחקן זאק אפרון בסרטים "שוב בן 17" ו"צ'ארלי סנט קלאוד" ותרם מכשרונו לפרקים בסדרות הטלוויזיה "העשב של השכן", "אהבה גדולה" ו"ישנן בנות".
לילי ג'יימס " אליזבת בנט " שחקנית בריטית שהתפרסמה בעקבות הופעתה כ"ליידי רוז מק'קלייר" בסדרת הטלוויזיה זוכת הפרסים "אחוזת דאונטאון".
לפני כשנה כיכבה כסינדרלה בעיבוד החדש של קנת בראנה ואולפני דיסני. הסרט היה לשובר קופות בעולם וזכה בביקורות מהללות. בקרוב ניתן יהיה לראותה במיני הסדרה המדוברת של ה-BBC, "מלחמה ושלום".
סם ריילי " דארסי " גילם את איאן קרטיס, סולן להקת "ג'וי דוויז'ן" בסרט הקולנוע "קונטרול",בין הסרטים האחרים בהם הופיע - "מליפיסנט", "בדרכים", "ברייטון רוק" ו-"13".
ג'ק יוסטון " וויקמן " כוכב סדרת הטלוויזיה "אימפריית הפשע",שיחק בסרטים "דמדומים 3", "הרוג את יקיריך", "חלום אמריקאי" ו"רכבת לילה לליסבון".
התמונות באדיבות סרטי יונייטד קינג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה