יום ראשון, 3 בינואר 2016

"טופ פליי ישראל" משיקה דגמים מרהיבים של מכוניות חשמליות על שלט, במותג הבית MACHINA

בנים מאוד מתלהבים ממכוניות,אפילו בעלי שחצה את גיל הארבעים מאוד אוהב מכוניות,יש לנו אוסף בבית,והכי כיף לשחק עם מכוניות חשמליות עם שלט בהרבה דגמים,וליצור אוסף פרטי לילדים.
חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית ומשווקת צעצועים איכותיים של מגוון רחב של מותגים מובילים, בהם - Carrera-RC, Smoby, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ועוד, משיקה דגמים חדשים ומדליקים של מכוניות חשמליות על שלט, תחת מותג הבית של החברה MACHINA:
  • מכונית  מדגם AUDI-Q7 על שלט, 4 ערוצים, מוצע במגוון צבעים ובמראה יוקרתי, בקנה מידה של 1:28. מידות: 10X10X24 ס"מ. מתאים לילדים מגיל 6+ , מחיר לצרכן 89 ש"ח.

  • גיפ' שטח על שלט מדגם - CRAZY MUD TRUCK במראה בוצי "מלוכלך" לנסיעת שטח. מוצע במידות של 22X27X46 ס"מ. כולל מטען וסוללות נטענות. מתאים לילדים מגיל 6+ , מחיר - 279 ₪.

אנחנו קיבלנו להתנסות ולהכרות את המכונית היוקרתית והמדליקה מכונית מדגם  AUDI-Q7 על שלט,בצבע כסוף,הילד המגודל מאוד התלהב מהמתנה,בחן את המכונית ואת ביצועיה בסלון וממש חגג,המכונית מגיעה עם שלט,4 ערוצים,בקנה מידה 1:28,מידות 22X27X46 ס"מ .

ילדים ישמחו לקבל אותה כמתנת יום הולדת, אפשר לקחת אותה לגינה ולפארק ולשחק עם המכונית ולהנות מחוויה של פעילות כיפית ביחד עם ההורים,ולבלות הרבה שעות של הנאה בטבע ולא רק מול המחשב והטלויזיה.

למוצרים אחריות ל-3 שנים מבית היבואן למעט שבר.
להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה