יום רביעי, 6 בינואר 2016

חדש מסוד - מרככי כביסה מרוכזים עם ניחוח מרענן לאורך 8 שבועות....

כביסות הן חלק משגרת היום בכל בית, ולי מאוד חשוב שהכביסה הנקייה תהייה ריחנית ורעננה גם לאחר הייבוש,אני אוהבת להתנסות במרככי כביסה שונים,אך את הניחוח של מרככי הכביסה של סוד אני הכי אוהבת,ניחוח שנשאר על הבגד לאורך זמן ,וכשאני תולה על החבל את הכביסה תמיד שואלים אותי באיזה מרכך כביסה אני משתמשת.
ועכשיו ממש חדש חדש,סוד מרחיבה את סדרת מרככי הכביסה שלה, סדרת מרככים מרוכזים חדשה,עם טכנולוגיית בישום חדשנית המעניקה 8 שבועות של ניחוח מרענן ומפנק לבגדים.


כמובן שמיד ניסיתי ואני חייבת לציין שהריחות מדהימים,סדרת המרככים החדשה מפנקת במיוחד, וכל ריח ממש מיוחד,הסדרה מציעה 8 ניחוחות שונים,4 ארומתרפיים ו-4 קלאסיים.



מרכך כביסה איכותי וטוב פשוט עושה הרגשה מפנקת אחרי שלובשים את הבגד,ואכן נשאר ריח מיוחד כשהבגד התייבש,וגם רכות,אני ממש ממליצה על הסדרה המצויינת של המרככים המרוכזים,אין ספק שמעבדות הנקל פתחו סדרה מצויינת.
מה שנשאר זה רק לבחור את הריח ולהתפנק עם כביסה עם ניחוח מרענן ומפנק לבגדים.
מחיר 12.90ש"ח למרכך מרוכז.
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה