יום רביעי, 27 בינואר 2016

"טופ פליי ישראל" החלה לשווק ליין חדש של מכוניות למשחק ואספנות במותג המוביל RMZ City

דגמים של מכוניות למשחק ואספנות בהחלט משמחים הרבה ילדים,ובהחלט כיף גם מעבר למשחק במכונית גם לאפשר לילד לאסוף מכוניות קטנות וללמד אותו בכך על שמירה וערך לצעצועים.
הבן שלי כבר בחור גדול בהחלט אך עדיין שומר את אוסף המכוניות שלו ואני נזכרת כמה שעות של כיף ורוגע הוא העביר במשחק עם המכוניות.
חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית ומשווקת צעצועים של מגוון המותגים המובילים, בהם  Carrera-RC, Smoby, DICKIE TOYS, HELLO KITTY  ועוד, המשווקת בישראל את מותג המכוניות הידוע למשחק ואספנותRMZ City , משיקה דגמים חדשים של מכוניות שכל ילד ישמח לקבל!
דגמי המכוניות החדשים הם דגמים מקוריים של מכוניות, המוצעים בקנה מידה אמיתי -  1:34 ו- 1:64. במגוון הדגמים החדשים - מודלים חדישים של מכוניות מרצדס, אאודי, ניסאן,  רנו, טויוטה, BWV, הונדה, לנד רובר  ועוד, המוצעים בצבע שחור מט במראה יוקרתי ומיוחד.
אני קיבלתי לסקירה את דגם ה- AUDI Q7 V12 והעברתי את המכונית לאחיין שלי בן ה-5 שבהחלט התלהב מהמכונית,והתחיל לבחון אותה מכל הצדדים,והתלהב מאוד,הצבע של המכונית צבע שחור מט במראה יוקרתי ומיוחד,בהחלט מכונית איכותית.
הליין החדש בשחור מט מצטרף למגוון דגמי המכוניות שמציעה החברה, הכוללים מגוון רחב של דגמי מכוניות עתיקות וחדישות במגוון צבעים. המכוניות חזקות ועמידות, ועשויות ממתכת ופלסטיק איכותי, ומתאימות למשחק ולאספנות.
אם אתם מתלבטים מה לקנות לילדים או הנכדים ,דגמי המכוניות בהחלט מתנה שווה שהם יתלהבו ממנה.
9.90 ש"ח למכונית בקנ"מ של 1:64

29.90 ש"ח למכונית בקנ"מ 1:32

למוצרים אחריות ל-3 שנים מבית היבואן, למעט שבר.
להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה