יום שבת, 2 בינואר 2016

"פרי free" - סדרת חטיפי פירות מיובשים בהקפאה,טעימים ומזינים ומכילים 100% פרי,ללא תוספות

איזה כיף לאכול חטיף פרי שהוא גם טעים וייחודי ומכיל מרכיב אחד בלבד,הפרי עצמו,ללא תוספת סוכר,ללא חומרים משמרים,חומרי טעם וריח וגלוטן,והכי חשוב ממש ממש טעים.
לקראת ט"ו בשבט יבואנית המזון "טי שייפ" מביאה בשורה חדשה בעולם החטיפים,"פרי free",סדרת חטיפי פירות קראנצ'ים וטעימים,המיוצרים מ-100% פרי בטכנולוגיה ייחודית של ייבוש הפרי והקפאתו,תוך שמירה על הערכים הבריאותיים של הפרי.
הסדרה "פרי free" כולל 4 סוגי פירות:

ליצ'י,בננה,אגס ואננס.
החטיפים מיוצרים מפירות טריים,הנבחרים בקפידה,נשטפים,עוברים חיטוי,מקולפים ונפרסים לפרוסות על גבי מגשים,מוכנסים למקפיא ומשם הם מועברים לתא ואקום שמאדה את הפרי בטמפרטורה של כ-30 מעלות,ובכך הפרי מאבד 95% מהנוזלים שבו,ושומר על מירב הערכים התזונתיים שבו.
טעמתי את סדרת "פרי free" וממש אהבתי,כל טעמי הפירות טעימים ביותר,ממש מורגש טעם הפרי,תחליף מעולה לפירות יבשים שמכילים הרבה סוכר והרבה קלוריות,כל שקית מכילה עד 74 קלוריות,מעבר לזה שהחטיף פרי מאוד טעים ,הוא יכול להתאים גם לילדים שאינם אוהבים פירות,גם לשומרי משקל,קל לנשיאה ומתאים לנשנוש בכל עת,בבית הספר,בבית,בטיולים,כקינוח טעים לאחר הארוחה,בצבא ועוד.
מכיוון שבמהלך תהליך הייבוש הוצאו 95% מנוזלי הפרי, משקלו יורד. כך שלהכנת שקית של 20 גרם פרי נדרש כ- 300 גרם פרי טרי. כלומר - חטיף ליצ'י מיוצר מ- 10 ליצ'י טרי, וחטיף אננס מיוצר מכ- 440 גרם אננס טרי. חטיף "פריfree " מהווה למעשה ריכוז מיטבי של הפרי, עם מירב הערכים הבריאותיים שלו. הערך הקלורי של הפרי בכל אריזה (במשקל של 20 גרם) הוא כ- 75 קלוריות בלבד.  
המוצרים כשרים בהשגחת הבד"ץ - חוג חתם סופר בני ברק.
מחיר: 9.90 - 11.90 ₪ (לאריזה של 20 גרם).
להשיג ברשת סופר פארם, ניצת הדובדבן, לגעת באוכל, טבע קסטל, ספייסס, בתי טבע, בתי מרקחת מובחרים וחנויות נוחות.  
לפרטים נוספים:  www.prifree.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה