יום שני, 15 באוגוסט 2016

סופט טאצ מפתיעה עם מייק אפ חדש VITALIST....

אני מאוד לא אוהבת להשתמש במייק אפ שמרגיש לי כמו טיח על הפנים,מאוד חשוב לי שהמייק אפ יהיה קליל,ועור פניי יהיה טבעי,בשום פנים ואופן אני לא מתפשרת על מייק איכותי.

וכשהגיע אליי להתנסות המייק אפ החדש  VITALIST מבית  Soft Touch בהחלט מייק אפ חדשני ואיכותי ,שמכיל מקדמי הגנה מהשמש,ומשאיר תחושה נעימה על עור הפנים, אני נראית מדהים וגם לא מרגישה מאופרת,בשבילי זה אופטימלי, במיוחד בחודשי הקיץ הדביקים.

לאחר שהשתמשתי על עור הפנים שלי ממש הרגשתי את ההבדל, המייק אפ נמרח בקלות,עמיד במשך היום,נטול שומן,והכי חשוב המרקם הקליל שהעניק לעור פניי כיסוי מלא במראה מאט,יופי של מייק אפ.
לפני הטיול ביום שמשי ,מרחתי את המייק אפ ויצאתי לדרך רגועה עם כיסוי מבטיח לפניי,

עכשיו יש מבצע מיוחד בסופר פארם ובהחלט כדאי להדפיס את הקופון ולנצל את המבצי,מייק אפ פשוט נהדר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה