יום שני, 15 באוגוסט 2016

מותג הטיפוח לתינוקות Soft Care גאה להשיק:מגבונים רכים במיוחד לניקוי עורו העדין של תינוקך...

תינוקות תמיד מעוררים חיוכים והתלהבות אך יש גם לא מעט עבודה סביב ההורות, ואנו כהורים דואגים תמיד לטוב ביותר עבור ילדנו, במיוחד שהם רכים וקטנים ותלויים וזקוקים לנו ההורים.
כילדיי היו קטנים זה היה די מזמן, דאגתי להשתמש במגבונים לחים לניקוי העור העדין שלהם,לשמחתי ולשמחת הורים רבים כעת בעידן הזה יש המון חידושים, ואני שמחה לעדכן שמותג הטיפוח לתינוקות Soft Care גאה להשיק, מגבונים רכים במיוחד לניקוי לעורם העדין של התינוקות.

כמובן שהעברתי את המגבונים הסופר עדינים לאחותי שחובקת תינוקת, ולאחר התנסות היא דיווחה לי שהיא ממש מוקסמת מהמגבונים,מאוד רכים ובהחלט מפנקים את עורה העדין של האחיינית המתוקה שלי,בהחלט חידוש מדהים של סופטקר.
מגבוני הבד החדשים בסדרת סופטקר מיועדים לניקוי ולשמירה על בריאות העור העדין של התינוקות,מועשרים בתמצית כותנה המפחיתה אדמומיות , ויטמין E  וקמומיל להרגעת העור.
המגבונים  החדשים של סופטקר מושקים למדפים בשתי ורסיות:
  • מגבונים לחים בניחוח עדין
  • מגבונים לחים ללא בישום
האריזה החדשה מכילה מגבונים גדולים ורכים במיוחד ההופכים כל פעולת ניקוי למהירה וקלה יותר, אינם מערערים את החומציות הטבעית ובטוחים לשימוש לכל סוגי העור: יבש, רגיש או עדין.
ללא פארבנים * ללא אלכוהול * מתאים לעור רגיש *  היפואלרגני * נבדק דרמטולוגית
המגבונים מגיעים במארז של 4 יחידות, כאשר כל יחידה מכילה 72 מגבונים.
סך הכל: 288 יח' של מגבונים במארז אחד!
ניתן להשיג במחיר  לצרכן: 19.90 ₪, לתכולת: 4 חבילות
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות

  • לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג סופטקר  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון והפארם עצמן.
למדריך להורה המתחיל בקרו אותו באתר הבית http://www.soft-care.co.il/
קרדיט צילום:מוטי פישביין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה