יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

זמן קריאה - הספר "סוד האהבה" מאת כנרת טל מאיר.....

הספר "סוד האהבה" שכתבה כנרת טל מאיר, הינו מדריך מעשי ליצירת זוגיות בעזרת שיטת ההונה הקדומה,אחת התורות העמוקות והקדומות שמבוססת על פילוסופיה שמאנית עתיקה,שהגיעה אלינו לפני למעלה מ-25 אלף שנים.

אהבה היא ללא ספק מאוד חשובה לנו,שנקבל אהבה מהסביבה,שיעריכו ויאהבו אותנו ויש לנו צורך פנימי מאוד עמוק שקשור באהבה,אך בעצם הבסיס הכי חזק של משמעות האהבה לפי תורת ההונה זה קודם כל לאהוב את עצמך,ולמצוא בתוכך את האהבה לסביבה ללא תנאי מוקדם,להרגיש לחייך להתייחס באופן חיובי לעולם ולאנשים,וזה בהחלט דורש תהליכי למידה עמוקים והבנה מאוד פנימית.
הספר "סוד האהבה" גורם להבנה שהבסיס ליצירת אהבה הוא היחס שלך כלפי עצמך,אתה יוצר את המציאות שלך,וכל מה שסביבך בעצם מתקיים ונוצר דרכך, אהבה איננה רגש, אהבה היא יכולת,שאותה ניתן ללמוד לפתח ולהעמיק,באופן שיאפשר לכל אדם להרגיש יותר ויותר.
וחשוב מאוד להבין שמתוך המדריך המופלא הזה וההבנה העמוקה שנגרמת כתוצאה מהקריאה בו,ניתן ליצור זוגיות טובה,ולחיות חיים יותר מאושרים ולבחור בחירות נכונות שקשורות לבני זוג שלנו, כי ברגע שנאהב את עצמנו נקבל למציאות שלנו אנשים חיוביים והבחירות שלנו יהיו מתוך אור חיובי.
הבסיס הערכי עליו מושתתת תורת ההונה הוא – אהבה,על פי ההונה אהבה היא כלי וגישה ליצירת המציאות: אהבה היא היכולת להתייחס באופן חיובי לכל דבר סביבך, וליצור את המציאות שלך מתוך גישה חיובית המבוססת על פרגון, אכפתיות, סלחנות, נתינה, חמלה, קבלה ורצון טוב.  אהבה איננה רק רגש, שנוצר או לא נוצר, מבלי שיש לך שליטה עליו, אלא קודם כל יכולת, שניתן ללמוד, לפתח ולהעמיק, באופן שיאפשר לך להרגיש, יותר ויותר, את מה שאת רוצה להרגיש, ולזמן לחייך את האדם שיהיה ראוי לרגשותייך ויידע להוקיר אותם ולהעמיק אותם יחד איתך.
הבסיס ליצירת אהבה הוא היחס שלך כלפי עצמך. על פי ההונה המציאות שלך היא יצירה שלך, וכל מה שסביבך מתקיים דרכך ונובע ממך: לכן, כאשר אין בך אהבה – את יוצרת מציאות שאין בה אהבה, וכאשר את מלאה אהבה, את מפיצה אהבה סביבך, ומגדילה את מאזן האהבה בעולמך. אדם אוהב יוצר עולם אוהב, ותחושתו בעולם שלו היא של מלאות, פתיחות, שלמות, בטחון ואושר.
כנרת טל מאיר היא בעלת תואר שני בפילוסופיה של המדע, ובעלת הכשרה מעמיקה במגוון שיטות טיפול ואימון.  מזה שנים היא עוסקת בטיפול וייעוץ בעזרת עקרונות שמקורם בשיטת ההוּנה הקדומה, בה היא רואה את הכלי היעיל והאיכותי
ביותר לזמן באמצעותו אהבה וזוגיות. 
ספר זה מכיל הן את ניסיונה האישי והן את זה של מטופליה, והוא מתאר - צעד אחר צעד - באופן האישי והממוקד ביותר - את תהליך יצירת הזוגיות, כפי שהוא נעשה בחדר העבודה שלה מידיי יום ביומו. כנרת חושפת בספר את כל הכלים, הטכניקות, ושיטות העבודה בהן היא משתמשת בעבודתה, ואת תפיסת העולם העמוקה העומדת בבסיסם. לאורך הספר תוכלו למצוא תרגילים וטכניקות שתוכלו ליישם מייד, ושיסייעו לכם בתהליך העדין והרגיש של יצירת הזוגיות שלכם. 
"..את עשר השנים שלי באוניברסיטה ביליתי דווקא בלימודי פילוסופיה ופילוסופיה של המדע. כאשר חתמתי על עבודת המסטר שלי היו לי קצת יותר תשובות לשאלות שהעסיקו אותי..: הבנתי, שאין אמת אחת, ושמשמעות החיים היא זו שאנחנו מעניקים להם... עתה היה עליי למצוא את דרכי בעולם, ולתת משמעות לחיי.
לאורך כל השנים הללו זוגיות הייתה התחום היחיד שבו לא הצלחתי, לא משנה כמה התאמצתי, ומה ניסיתי לעשות: במשך עשר שנים ניהלתי שתי מערכות יחסים כושלות, כל אחת מהן מתעללת יותר מן השנייה, אחר-כך ביליתי תקופה ארוכה ביציאה לאינסוף דייטים, שבדרך כלל לא נמשכו יותר מפעם אחת או פעמיים.. לא הצלחתי להבין למה זה קורה לי: לא נראיתי פחות טוב מחברותי, שכבר היו נשואות אז, הקרנתי ביטחון עצמי ברמה סבירה פחות או יותר, וברוב המקרים הרגשתי שאני מתנהלת נכון בדייטים. אבל למרות כל זאת - משהו לא עבד.
באותה תקופה שקלתי ברצינות לשכוח מחלום הזוגיות שלי ולתייג אותו כחלום מיושן, שאינו יכול להתגשם עבור אנשים מן ה-'סוג' שלי, ולכן - 'לא צריך לקרות לי'.  .. אבל למרות כל הקשיים הרגשיים שהתמודדתי איתם, כאבי הלב החוזרים ונשנים, האגו שנפגע שוב ושוב, ותחושת הכישלון, שמעולם לא חשתי קודם בשום תחום של חיי, למרות כל אלה, החלטתי שאני לא מוותרת: רציתי להיות נשואה, ורציתי להיות אמא, ורציתי שזה יקרה בדיוק בסדר הזה.. מבחינתי, זו הייתה ההחלטה החשובה הראשונה שעשיתי, בדרך להגשמת המטרה המיוחדת הזו – יצירת זוגיות בריאה, אוהבת, מתפקדת."
הספר" "סוד האהבה" , מאת : כנרת טל מאיר.
הוצאת אסטרולוג.
206 עמודים, 68 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה