יום שישי, 5 באוגוסט 2016

סדרת מוצרי המיני החדשה של סנפרוסט - מיני ברוקולי ומיני כרובית...

קיבלתי להתנסות את סדרת המיני החדשה של סנפרוסט, מיני ברוקולי ומיני כרובית, סדרה נהדרת שבהחלט עושה את החיים קלים יותר במטבח, ומספקת נוחות בבישול ואפייה.

אין לתאר את הנוחות עם האריזות המיני ברוקולי ומיני כרובית,אני נזכרת שכל פעם שהכנתי פשטידות חתכתי את הברוקולי והכרובית לחתיכות קטנות,הרבה עבודה וטרחה במטבח,עכשיו עם שקיות המיני ממש קל,והפשטידה יוצאת נפלאה.

ניתן לשלב את המיני ברוקולי והמיני כרובית בקישים,מאפינס,פשטידות,סלטים קרים וחמים,מוקפצים,מרקים וגם כתוספת לארוחה פשוט להרתיח להמליח ולהנות לצד האורז,עוף,בשר, וגם אפשר לתת לילדים קטנים כנשנוש בריא לאכילה בידיים.
אני הכנתי לארוחת ערב שישי פשטידה צמחונית ודיאטית יצא מדהים וקיבלתי המון מחמאות,הנוחות וקיצור ההתעסקות עם חיתוך הברוקולי פשוט נפלא ואני בהחלט מאמצת את הסדרה החדשה קבוע במקפיא אצלי בבית,וממליצה מאוד.


פשטידת ברוקולי:
חצי שקית מיני ברוקולי סנפרוסט
2 ביצים
2 כפות קמח תופח
2 כפות אבקת מרק בצל
2 כפות מיונז קל
אופן ההכנה:
לרסס שמן בתבנית אינגלש קייק, להרתיח את המיני ברוקולי כ-5 דקות בסיר עם מים רותחים,לערבב את שאר המצרכים,להוסיף את המיני ברוקולי לאחר שסונן מהמים,לערבב ולהעביר לתבנית אינגלש קייק לחום של 200 מעלות לחצי שעה, או עד שמוכן ומשחים, אפשר לשדרג עם בצל מטוגן בתוך הבלילה.
נהנינו מפשטידת ברוקולי טעימה,ניתן להכין את אותה פשטידה עם מיני כרובית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה