יום חמישי, 16 ביולי 2020

הקורונה הבריחה את הרומנטיקה והתשוקה? " Netaרוקחות מהטבע" מציגה את "VIA BULL" – תמצית צמחית וטבעית שעשויה לסייע במקרה הצורך

הקורונה, והלחץ והחרדה שנלווים אליה, השפיעו על כל תחומי החיים - וגם על הרומנטיקה, התשוקה והקסם המתרחש בפרטיות... חברת " Neta- רוקחות מהטבע", המתמחה בתוספי תזונה ובמוצרי דרמוקוסמטיקה על בסיס צמחי מרפא, מציגה את "VIA BULL" – תמצית צמחית טבעית וחדשנית המיועדת לגברים ועשויה לסייע במקרה הצורך. 


הנטורופתית של Neta, דיאנה ספירין, מסבירה שעל פי דרכי המרפא הטבעיות והמסורתיות, צמחי המרפא שבתמצית עשויים לסייע במצבים של ירידה בחשק ובתשוקה ועוד, התמצית הצמחית מכילה שורש ג'ינסנג קוריאני, עלי דמיאנה, קוטב מצוי, אפימדיום, קנידיום ,שורש ויטניה ותמצית שורש ג'ינג'ר, ללא חומרים משמרים.  
המתח והחוסר ידיעה לאור השלכות הקורונה, גורם לרבים מאיתנו בתקופה האחרונה להמון דאגות ומחשבות, וגם למצב של חוסר תשוקה, מאוד חשוב להחזיר את התשוקה והמגע למערכת היחסים, לכן כל עזרה מבורכת, ומשמח לשמוע יש את הפתרון מחברת נטע רוקחות מהטבע, תוסףתזונה חדשני מתמצית צמחים טבעית ואיכותית, עם מגוון צמחים נהדרים, בהחלט בשורה טובה בימים כאלה שיש המון דאגה וחוסר בהירות באויר.
התכשיר בעל תו תקן GMP מיוצר בישראל.
כשר: בד"ץ מהדרין הרב רובין.
מחיר מומלץ: 229 ש"ח לאריזה (30 כמוסות).
להשיג בבתי טבע, בתי מרקחת פרטיים
ובאתר:  http://www.netapharm.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה