יום רביעי, 1 ביולי 2020

זמן קריאה - בן הזוג הטורף או המדריך המשפטי להישרדות בזוגיות מאת עו"ד סופי כהן...

הספר "בן הזוג הטורף" או המדריך המשפטי להישרדות בזוגיות, נכתב ע"י עו"ד סופי כהן, והינו ספר מאוד חשוב לכל זוג, כאשר אנחנו נמצאים בקשר זוגי ניתן לזהות תכונות והתנהגויות מסוימות שיכולות מאוד להזיק לנו בהמשך הקשר, ברגע שקוראים את הספר הנפלא הזה, מבינים כמה דברים ניתן לגלות על בן או בת זוג שיכולים לאחר מיסוד הקשר פשוט להתעלל ולהתנהג באלימות, בקפריזות, וגם בחלק מהמקרים כאשר יש ילדים לגרום לניכור הורי, אני חושבת שידיעה והבנה בהחלט יכולים להיות תמרורי אזהרה לכל אחד ואחת מאיתנו, ובהחלט אני מאחלת לכולם לחוות נישואים או חברות מאושרים והדדיים.


יש ביננו נשים וגברים, שמתחת למראית העין הקוסמת שלהם מסתתר טורף של ממש, אשם שאין בו שום רגש אנושי או ערכי מוסר. אנו נתקלים באנשים כאלה במערכות יחסים וזוגיות, שבהן הם משעבדים ומנצלים את בן או בת זוגם לכל אורכה של מערכת היחסים.
אנו נתקלים בהם גם בסיכסוכי גירושין קשים, שבהם הם אינם מהססים להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותם כדי להרוס את בן או בת זוגם, ברגע שאלה מנסים להיפרד מהם: מניפולציה של סביבה ואנשי מקצוע; תלונות שווא במשטרה, דמוניזציה והכפשה של בן או בת הזוג, ניצול הילדים וגיוסם למערכה ולעתים עד כדי ניתוק הקשר בינם לבין ההורה האחר.
כיצד ניתן לזהות את האנשים הללו לפני שנופלים ברשתם? מדוע הופכים אנשים אלה לטורפים חסרי רחמים? מה כלי הנשק שלהם ומאידך גיסא, מה המחיר שנדרשים קרבנותיהם לשלם תמורת חירותם.
עו"ד סופי כהן משיבה על השאלות הללו בספרה בן הזוג הטורף, במילים ברורות ופשוטות, במטרה להנגיש את הספר לקהל הרחב וכדי שיוכל לשמש כמדריך עבור אנשי המקצוע בדרכם אל האמת, ספר חובה בכל בית.
ציטוט מדבריה של עו"ד סופי כהן:
אני רוצה להבהיר שהתופעה קיימת אצל שני המינים, הספר לא מדבר רק על גברים, גם נשים יכולות להתנהג בחיי הנישואין כ'טרוריסטיות' לכל דבר. הספר נועד ללמד נשים וגברים איך לזהות את הטורף הזה לפני שהם מתכננים לחיות איתו לאורך שנים. חשוב שאנשים יקראו את הספר כדי לדעת איך להימנע מכניסה למערכת יחסים לא בריאה, חיים אומללים, קשים ובלתי נסבלים עם בן זוג שיהפוך אותם לתלויים, נדכאים ונזקקים על לא עוול בכפם. למרות שרוב הזוגות מצויים בסוג של אופוריה ו'התאהבות' לפני הנישואין ניתן לזהות סימנים מקדימים. בספר אני מתארת את כל השלבים והסימנים שחייבים לשים לב אליהם. ככל שנמנע מלהכנס למערכת יחסית הרסנית נחסוך לעצמנו חיים קשים מנשוא בעתיד. חשוב לשים לב לסימנים. ישנם אנשים שחיים עם בן זוג מניפולטיבי והם בכלל לא מודעים למצבם. אני מקבלת מכתבים מאנשים שאומרים לי – קראתי את הספר שלך ופתאום הרגשתי שכתבת את הספר על הבן/בת זוג שלי. הם המשיכו לחיות את השגרה מבלי לחשוב שאולי מגיע להם משהו אחר. שזאת לא נקראת אהבה. הם כמו ציפור בתוך כלוב…אפילו אם זה כלוב מזהב. מי שאוהב לא מפעיל טרור על בן או בת הזוג".
לינק לרכישת הספר:
http://www.wslibrary.net/sifria/he/klali/7279-ben-hazug-hatoref_me-sophie-cohen.html

4 תגובות:

  1. ספר חשוב במיוחד לחיינו היום עם מה שקורה בחברה הישראלית, עם הרציחות, עם המתחים, עם האלימות שמסביב שמשפיעה על הזוגיות.

    השבמחק
  2. מאוד מאוד חשוב וממש עוזר להבין רבות לגבי זוגיות הרסנית

    השבמחק
  3. נראה ספר מעניין מאוד וחשוב הולכת לרכוש אותו

    השבמחק
  4. אני חושבת שכל עורך דין/עורכת דין חייבים את הספר אצלם וכל אחד בשביל עצמו

    השבמחק