יום שני, 20 ביולי 2020

טוויטי, באגס באני, סילבסטר ודפי דאק יבלו הקיץ בדיזנגוף סנטר

קיץ של לוני טונס בסנטר בחופש הגדול
26 ביולי עד 21 באוגוסט 2020, בימים ראשון – חמישי בין השעות 11:00 – 17:00, בימי שישי בין השעות 10:00 - 14:00
בובות אדם מקוריות, פעילות אוריגמי לילדים, עמדות צילום אינטראקטיביות, חנות מרצ'נדייז ראשונה מסוגה ועוד הפתעות..

הפעילות בשיתוף LDI – מחזיקת הזכויות הרשמית מטעם Warner Brothers
דיזנגוף סנטר יארח לראשונה את הדמויות האהובות של הלוני טונס, שחלקן הוטסו במיוחד לארץ והקהל הרחב מוזמן להשתתף במגוון רחב של פעילויות בחינם:
בכל שעה עגולה יתקיימו מפגשי Meet&Greet, בהם יוכלו הילדים לפגוש את הדמויות האהובות עליהם ולהצטלם עמן. הדמויות יסתובבו גם ברחבי הסנטר ויזמינו את הילדים לקחת חלק בתחנות המיוחדות.
פעילויות אוריגמי מיוחדות בהן ניתן להכין מוביילים של טוויטי, בובות אצבע של דאפי דאק, באגס באני ועוד. בנוסף, סדנת אוריגמי למתקדמים תתקיים בכל יום חול בין 11:00-16:00 ובימי שישי בין 10:00-14:00. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הסדנאות יתקיימו מדי חצי שעה בסגנון קפסולות ויוגבלו ל-10 משתתפים, ובמהלכן כל משפחה תקבל שולחן נפרד משלה.

חנות פופ-אפ מיוחדת של מוצרי לוני טונס, שיכללו, בין השאר: מבחר עשיר של בובות שמיובאות במיוחד לארץ, חולצות מקוריות ממותגות, מוצרי חזרה לבית ספר, הלבשה תחתונה ועוד. במקום ניתן יהיה לרכוש מילקשייק כתום מיוחד, שיוגש בכוסות באגס באני רב פעמיות (מקבלים את הכוס במתנה, עלות משקה 25 ₪, כשר חלבי).
עמדות צילום – בגשר הסמוך לחנות ברוריה יוצבו עמדות צילום סרטונים אינטראקטיביות, בהן דמויות יוצבו לרשות הקהל לצילום.
תחרויות – במהלך כל ימי הפסטיבל יתקיימו תחרויות היתוליות עם באגס באני ודמויות נוספות, ביניהן תחרויות ריצה, תחרויות תחפושות והפתעות נוספות.
לדברי דן פילץ: "מאחר ולצערי הקורונה לא הולכת להיעלם מחיינו בקרוב נערכנו בהתאם, לטובת המשפחות הרבות שמגיעות לסנטר ומחפשות תעסוקה ובילוי לילדים בשעות הפנאי הרבות שבחופש הגדול. פיזרנו את הפעילויות במוקדים שונים במטרה לרווח ולא לייצר אזורים צפופים והתקהלויות. כמות המשתתפים בסדנאות תוגבל ל-10 משתתפים, והפעילות בשולחנות מרוחקים אחד מהשני ולא תתאפשר פעילות של ילדים מחוץ לתא הגרעיני שלהם. כל אזור פעילות תגודר בחבלים ותפוקח על ידי סדרנים מקצועיים, הכל במטרה להבטיח את שלומם ובריאות מבקרינו".
ההשתתפות בכל הפעילויות - בחינם!
הפעילויות יתקיימו בין התאריכים 26 ביולי – 21 באוגוסט 2020, בימי ראשון עד חמישי בין השעות 11:00-17:00 ובימי שישי בין 10:00-14:00 בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, תל אביב.
הפעילויות יתקיימו בהתאם להנחיות התו הסגול.
קרדיט צילום: אלכס קפלן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה