יום ראשון, 5 ביולי 2020

ג'ונסון קלין חוייה של ניחוחות...

לפני כשבוע נכנסתי פעם ראשונה למתחם מאוד מאוד מיוחד , ג'ונסון קלין, ממלכת הנקיון, ממש התרשמתי מהמגוון הרחב והריחני שניצב לפניי, אני מאוד אוהבת לנקות את הבית ובעיקר אוהבת שישאר ניחוח מיוחד לאחר שהבית מבריק, כי אין על התחושה כשנכנסים לבית והוא פשוט מריח נפלא.


בג'ונסון קלין ראיתי את כל מה חשקה נפשי בתחום ניקוי ותחזוקה שוטפת של הבית, ממפיצי ריח עד מרכך כביסה, מבחר עצום של מוצרי נקיון שעושים חשק לנקות את הבית, לפני הביקור בג'ונסון קלין , לא הכרתי את הרשת הזו ואת סניף הדגל שלה בפתח - תקווה, ואני ממש שמחה שבזכות מפגש הבלוגרים, הזדמן לי להכיר ובהחלט להתרשם מאוד.


אחד מהדברים שמשכו את תשומת ליבי, אלו הסטים של חומרי הניקוי שהייחוד שלהם שבכל סט יש נינוח שונה, ניחוח פרש, ניחוח שירת הפרחים, ניחוח צליל שקד, ניחוח תה ירוק ועוד ניחוחות רבים אחרים, גולת הכותרת זהו ניחוח הבית מלון, ניחוח שברגע שיהיה בביתכם לא תוכלו לוותר עליו, ניחוח מאוד מיוחד,והיתרון שכל הניחוחות והריחות של המוצרים מאוד נעימים וממש לא עושים כאב ראש או שמאוד מאוד חזקים.




בממלכת הנקיון של ג'ונסון קלין תוכלו לבחור את הניחוח שאתם רוצים ופשוט להכיו לכם ערכה נהדרת של מוצרים, פניני ריח לארונות,מבשם כביסה,מרכך כביסה, נוזל רצפה מבושם, מגבונים לניקוי הבית, ג'ל כביסה, ועוד,



ואני מבטיחה לכם שברגע שתכירו ,פשוט כל כך תאהבו וממש תתמכרו, ובהחלט הבית שלכם יקבל ניקיון וריח כל כך מיווחד שיעשה את ההבדל מכל המוצרי נקיון שהכרתם עד היום, וזוהי הייחודיות העצומה של ג'ונסון קלין.


בנוסף תמצאו בג'ונסון קלין, מגוון מוצרים רחב וצבעוני שעושה חשק לנקיון, כל מוצרי החנות במחירים מאוד אטרקטיבים,




אני מזמינה אותכם להכנס לאתר, ולדף הפייסבוק ופשוט להתרשם מהמגוון העצום, ואת הניחוח אי אפשר להעביר ...תצטרכו להגיע לאחד מהסניפים של ג'ונסון קלין ולבחור את הריח המועדף עליכם.
אודות ג'ונסון קלין
חברה משפחתית אשר הוקמה ע"י שוקי  ועופר ריינמן בשנת 2005 לאחר ניסיון של שנים בתחום.
שוקי ואשתו דלית, מנהלים את העסק המשפחתי באהבה, באמונה שלמה במוצרי הניקוי ובתשוקה לחדש, להפתיע עם מוצרים חדשים ואיכותיים. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות, ומביאים אליכם את החידושים בתחום מחו"ל  על מנת שבסופו של דבר, יתקבלו  מוצרים הכי טובים, ועם הניחוח המיוחד והקסום אשר מחזיק מעמד זמן רב לאחר הניקוי .
ג'ונסון קלין מעניקה פתרונות בתחום מוצרי הניקוי הן ללקוחות מוסדיים ( מוסדות ציבוריים, מפעלים, בתי חולים, בתי אבות , מסעדות, קייטרינג, חברות אחזקה וניקיון  ועוד) והן ללקוחות הפרטיים.
חומרי הניקוי מוכרים בשל הניחוח הייחודי והמדהים הנישא למרחקים ונשאר זמן רב לאחר גמר הניקוי.   

החזון שלנו
חב' ג'ונסון קלין מובילה בתחום פתרונות ריח ומשקיע מאמצים רבים בפיתוח ויבוא של חומרי ניקוי בעלי ניחוחות מיוחדים, מפיצי ריח ותרסיסי ריח מגוונים, תוך התאמה מרבית של המוצרים לצרכים של הלקוח המוסדי
התמחות החברה בשוק המוסדי מאפשרת לה להציע ללקוח סל רחב ביותר של מוצרים מקצועיים במחיר אטרקטיבי ובאספקה מהירה. החברה משקיע מאמצים רבים בפיתוח מוצרים חדשים וכן מקפידה על איכות גבוהה של מוצריה ומתן שירות אמין, מהיר ויעיל ללקוח

תגיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה