יום שבת, 18 ביולי 2020

זמן קריאה - "תורת המכירות" 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך מאת קובי יהודה...

קיבלתי לסקירה את הספר הנפלא של קובי יהודה, תורת המכירות 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך, אנחנו נמצאים בשנת 2020 וחווים משבר מאוד עמוק בעקבות הקורונה, משבר שפוגע בהרבה עסקים ופשוט צריך להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה, ובעת הזו זה בהחלט לא פשוט בעיקר בגלל הכח הנוסף שכל עצמאי צריך לקבל, הספר הזה בהחלט יכול לתת את הדרבון ואת האנרגיה לשינוי וליצירת מחזור מכירות גדול יותר, אין ספק שצריך לעבוד ולהשקיע וליישם את הצעדים המעשיים שבהם מלמד קובי יהודה כיצד לפעול, אך בהחלט אהבתי את הפרקטיות ואת המוטיבציה שקיבלתי מהספר הזה, ובעיקר כלים נהדרים ליצירת מכירות חדשות בעסק שלי,בהחלט ספר חובה לעצמאים.


משבר הקורונה הוא מכה לעצמאים אבל גם הזדמנות יקרה ללמוד ולאמץ כלי עבודה חדשים, שיאפשרו שיקום של העסק והרחבתו ביציאה מהמשבר,קובי יהודה – מנטור המכירות של אנשי העסקים וארגונים, מפרסם דווקא עכשיו את "תורת המכירות – 18 צעדים מעשיים שיכפילו את מחזור המכירות שלך" ומזכיר לנו שמכירות הן מיומנות נרכשת ומפתח להרחבת מעגל הלקוחות ופנייה לקהלים חדשים.
ספר חובה לכל בעל עסק, איש מכירות או אנשי ציבור ופוליטיקאים, שצריכים להעביר מסר חשוב ואפקטיבי לטובת גיוס לקוחות לצד ניהול זמן ואנרגיות – כך שיישאר זמן גם לחיים אישיים, קובי יהודה הוא מנטור למכירות מהמובילים בתחום, חי למעלה מ-16 שנה את עולם המכירות וחוקר את התחום והשפעתו במישור העסקי והאישי.  "המטרה שלי היא לתת טיפים ולהציע כלים בגישה חדשה ושונה, המאפשרים לכל אחד להפוך לסוכן מכירות טוב יותר לעסק שלו ולסגור יותר עסקאות. להתמודד עם סירוב וללמוד איך להפוך את המילה 'לא' לתמריץ שמעודד להמשיך".


קובי יהודה (בן 35, ר"ג) הוא הנדסאי אלקטרוניקה בהכשרתו, שהתמחה במכירות בחברות הגדולות במשק הישראלי, ביניהן ביטוח ישיר, פוקס, וקסטרו, ולאחר מעל עשור כשכיר יצא לעצמאות והפך למנטור מכירות המעניק ייעוץ, אימון, הדרכה וליווי, הרצאות וקורסים למחלקות מכירה בארגונים, צוותי שירות ומכירות אנשי עסקים ועצמאיים, אנשי ציבור ופוליטיקאים, שרוצים לדעת איך להעביר את המסר שלהם.
קובי יהודה נחשב למטאור בעולם העסקים. הוא החל את דרכו באורט בהכשרה מקצועית להנדסאות אלקטרוניקה (11 יח') מסלול שסיים בהשראת סבתו, ("המרצה שלי אמר לי בפנים כי לעולם לא אצליח".. הוא משחזר), שכבר בגיל 13 הושיבה אותו בסלון והסבירה לו כי יוכל להיות כל דבר שירצה בחיים, אבל קודם.. שיסיים מסלול הנדסאות. הסבתא המיתולוגית של קובי היא מקור השראה והיתה דוברת 8 שפות, ספורטאית וקוראת ספרים, שקדנית, חובבת טאיצ'י ומדיטציות שנפטרה בגיל 94 וממשיכה להוות מקור השראה גם היום.
את דרכו המקצועית החל קובי בתחום המכירות בחברות אופנה ארציות, כמו פוקס וקסטרו והוכר כמוכר מצטיין. אבל כשעבר תחום והצטרף למכירה טלפונית בביטוח ישיר, גילה שבגלל שהגיע מרקע שונה משאר המוכרים הוא חייב לנסח לעצמו תסריט שיחה אחר ורק בזכות אחד המנהלים, שלקח אותו תחת חסותו, סיים את קורס ההכשרה. "הייתי עושה 200 שיחות ביום, עבדתי 12 שעות ולקח לי זמן להבין שאני צריך תסריט שיחה אחר. שאתה חייב להעביר את התשוקה והאותנטיות שלך בשיחה אחרת זה לא עובד", הוא מסביר.
אימו שידעה למכור את כולם אך לא את עצמה, נעזרה בכישורים המנטליים והמקצועיים של קובי, וכעבור זמן מה הצליחה להגשים את עצמה כמעצבת תכשיטים. אמו שהיתה המודל להשראה עבורו, חלתה לפתע בסרטן ונפטרה מהמחלה. רק בשבעה של אמו הבין קובי שאם אמו הצליחה למכור את עצמה, הוא יכול לעזור לכל עצמאי/ת למכור את עצמם אפילו "שלא נולדו אנשי מכירות", ויצא לעצמאות. את הסדנה הראשונה העביר בחברת הביטוח בה עבד ומאז הוא לא נח לרגע.. בזמנו הפנוי הוא רץ חצי מרתון, מתאמן בחדר כושר, חובב קולנוע, סטנדאפים, מסעדות וברים, מתאמן בטאיצ'י ומדיטציות בהשראת סבתו ועוד. 

זהו ספר נוסף מהספרייה של מדיה 10 - הוצאת ספרים לאנשים פרטיים הרואה את עצמה כמקום להגשמת חלומות ספרותיים של כותבי פרוזה, סיפורת מקורית, שירה, ספרי ילדים ועוד. ניתן לרכוש את הספר ברשתות צומת וסטימצקי או ישירות מאתר החברה : http://www.media-10.co.il/
הספר: "תורת המכירות"
מאת: קובי יהודה
הוצאת מדיה 10
218 עמודים
מחיר: 89 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה