יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

במרחק נגיעה מגלי הים... השקת מתחם 5.91 על חוף הים בשרון במשתה חורפי....

השבוע הגעתי לאזור השרון לאירוע מיוחד ומפואר לרגל השקת מתחם 5.91 על חוף הים בשרון, אין ספק שהמתחם מיוחד במינו ולחגוג בו אירוע זוהי חוויה יוצאת דופן במיוחד שהמיקום במרחק 5.91 מטרים בלבד מקו הים, נוף עוצר נשימה, עם מתחם שמציג אוירה וסטייל שכבר הרבה זמן לא ראיתי, אין ספק שהבעלים והיזמים יאיר זגורי וערן דלאל, שיחקו אותה בענק, והמקום יהפך ללהיט רציני בתחום מתחמי האירועים, כיף לחגוג שם כל אירוע משמח.

להשקה הגיעו מיטב הסלבס :


קרדיט צילום: אור גפן
ציפי רפאלי והמיוצגת החדשה שלה רומי פרנקל בהופעה ראשונה ,רוסלנה רודינה, שלי גפני, סנדרה רינגלר, הנתנייתית אן זיוי וירדן ויזלשעלו לאחר מכן על טיסה לבודפשט, עדן יוחנן קסניה טרנטול מאושרת מהזוגיות החדשה, רומי נסט, ג'קי אזולאי שנכנסה למטבח לתת את הטאץ' שלה, נחום דגמי הבעלים של מחלבת המושבה, יואב אברהם בעל רשת בתי אבות, היהלומן גיא בן לוי איש העסקים תומר אהרון ועוד. 

קרדיט צילום:אור גפן
על המטבח ניצח שף המקום אור שפירא, לשעבר שף קבוצת כתית של מאיר אדוני, המקום מציע חוויה קולינרית ייחודית ויוצאת דופן בשוק האירועים בישראל, הכוללת מטבח שף חדשני ופתוח, כאשר הכנת כל המנות מתרחשת לנגד עיני האורחים,


חומרי הגלם איכותיים וטריים ברמה שטרם נראתה בארץ, והאורחים זוכים לחוויית אירוח של מסעדת שף אמיתית, הכוללת בשרים משובחים, דגים טריים, ירקות איכותיים ולחמים שנאפים בטאבון במקום.



קרדיט צילום:שרית גופן
ההגשה היא בפורמט מסעדה, עם בחירה מתוך תפריט, כאשר האורח מוזמן במהלך האירוע לבחור בכל מנה מספר הפעמים שירצה, ובזמן המועדף עליו.  


טעמתי ממגוון המנות הראשונות שהוגשו לשולחן קרפצ'ו בקר, קרפצ'ו חציל, פרפה כבד אווז, סשימי אינטיאס ועוד,


וכל מנה היא פשוט חגיגה של טעמים, מוגשת בצורה מושלמת עם הקפדה על כל הפרטים הקטנים, במנה העיקרית נהניתי מפילה בקר צרוב על משטח צלייה לוהט, מוגש עם קרם תירס טרי, דוסקל פטריות עשיר, וערמונים מטוגנים בציר בקר עשיר,

וואו זה היה ממש עשוי בקפידה וברמה של מסעדת שף, אין ספק מאוד כיף להיות אורחת במתחם אירועים כל כך ססגוני ומאיר פנים, האוירה מאוד ייחודית ונותנת הרגשה של אירוע מסוג אחר, יש פינות ישיבה מיוחדות, השולחנות מעוצבים מהמם,



קרדיט צילום: שי אשכנזי
בר המשקאות שונה מבחינת הסגנון , עם קוקטיילים נהדרים ומיוחדים, לראשונה שתיתי קוקטייל פופקורן מאוד מיוחד,




והרגשתי שמכבדים מאוד האורח ושמים אותו במקום הראשון, יצאתי בתחושה של וואו, של ערב בלתי נשכח ומהנה במיוחד, וזה הסיפור בעצם, להגיע למקום ולהרגיש וואו.
המתחם החדשני חולש על 2000 מ"ר של אולם מעוצב  וסביבו אזור קבלת פנים חיצוני מרוצף המשתרע על שטח של 1400 מ"ר כולל חופת אינסוף, בהקמת המתחם הושקעו 20 מיליון ש"ח.
מצרפת קישור לאתר: https://www.591.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה