יום שבת, 29 באפריל 2017

Nature Valley מציגים: קיץ מושלם עם מגוון חטיפי דגנים טעימים ובעלי מרכיבים איכותיים... Nature Valley

עונת הקיץ מתקרבת ומזג האויר החם גורם לי לוותר על ארוחות כבדות ויותר להנות ממאכלים קלילים ומחטיפים שתמיד נוח שיהיו בתיק, בבית, בנסיעות לחופשה וכך אני נהנית מחטיף טעים וקליל לצד הקפה ששובר את ההרגשה של הרעב.
במיוחד אני אוהבת את מגוון החטיפים הרחב של Nature Valley חטיפי דגנים טעימים עם רכיבים איכותיים, שאף פעם לא נמאס לי לאכול, החטיפים טעימים, עם מתיקות נהדרת ומעניקים לי אנרגיה לכמה שעות, לאחרונה אני משתדלת גם לאכול את החטיף לפני כושר גופני כדי לקבל אנרגיה בקלות וללא טרחה של הכנת ארוחה.



מחקר שנעשה מצא כי רבים מחפשים חטיף מתוק ומפנק ובמקביל בעל יתרונות תזונתיים חיוביים, החטיפים שלNature  Valley  עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, סיבים תזונתיים ומגיעים במגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים, אין ספק שהשילוב של הרכיבים עושה את ההבדל גם פינוק וגם רכיבים מצויינים.
נייצ'ר ואלי מציגים את סדרות חטיפי הדגנים  אשר יעשירו לכם את הקיץ ויהפכו אותו לטעים ואנרגטי מתמיד.
בימים בהם המודעות לאיכות חיים ולמזון בריא גבוהה כ"כ, גם בנייצר ואלי מקפידים לייצר מוצרים מרכיבים איכותיים בלבד,נייצר ואלי מקפידים לבדוק באופן שוטף מול קהלי היעד מהם הטעמים האהודים ובהתאם מייצרים חטיפים בטעמים חדישים ומיוחדים.
מגוון החטיפים של Nature Valley כולל:


חטיף צ'ואי:
עשוי משיבולת שועל מלאה, עשיר בסיבים תזונתיים, המגיע מבוטנים ושקדים שלמים ופחות 30% מכמות הסוכר, מכיל מינרלים ממקורות טבעיים וללא תוספת של חומרים משמרים וצבעי מאכל, טעמתי את חטיף הצ'ואי שוקולד מריר, בוטנים ושקדים, פשוט יאמי מעניק תחושה של טעם מתוק מלוח נפלא, שהפך את הפסקת הקפה שלי לטעימה במיוחד.
הטעמים החדשים של צ'ואי :
חטיף צ'ואי שוקולד מריר מעולה עם ציפוי בטעם שוקולד.
חטיף צ'ואי בוטנים מפנק בציפוי עם חמאת בוטנים אמיתית השילוב של טעמי המתוק והמלוח יוצרים טעם ייחודי, אהוב אשר מעניק חוויה עשירה וכיפית.
פרוטאין (ללא גלוטן):


Nature Valley פרוטאין  מהווה כ- 20% מצריכת החלבון היומית המומלצת לאדם בוגר (עפ"י המלצות האיחוד האירופי). ולכן מהווה מקור נוסף לחלבון ואלטרנטיבה מצוינת לחובבי הספורט ושומרי אורח חיים בריא, בשל כמות החלבונים הגבוהה שהוא מכיל תוך שמירה על הטעם. הצריכה היומית המומלצת לחלבון: לאדם בריא עומדת על 0.8 גרם חלבון לק"ג נשים וגברים בגילאים הבוגרים (כ 50 גר' ליום).  
מאוד אהבתי את החטיף במיוחד בגלל תוספת החלבון והטעם של החטיף שטעמתי נהדר מליחות הבוטנים ושילוב הקרמל, מעולה בשבילי לאחר שאני חוזרת משיעור חיטוב ועיצוב.
מגמה נוספת המתחזקת לאחרונה ותופסת אף היא תאוצה רבה בארה"ב וגם בישראל - הביקוש ההולך וגובר למוצרים ללא גלוטן,צורך זה מגיע דווקא מקהל היעד שאינו חולי צליאק או סובל מרגישות מסוימת לגלוטן. קהל יעד זה צומח אף הוא בהתמדה, לעומת מספר חולי הצליאק בישראל המהווה רק בין 1-3% מכלל האוכלוסייה.
חטיפי הפרוטאין משווקים בשני טעמים:
בטעם בוטנים ושוקולד וקרמל מלוח.
קראנצ'י:


חטיף שיבולת שועל בעל מרקם פריך, החטיף עשיר בדגנים מלאים, בעל מרכיבים איכותיים, טעם מצויין ומתאים לרגעים בהם הגוף זקוק לאנרגיה זמינה, אני קונה קבוע לבית את החטיפים הללו שמגיעים בשלל טעמים, נהדר לשלוח לבתי לבית הספר בנוסף לכריך, 100% שיבולת שועל מלאה, בהחלט חטיף שנותן אנרגיה וגם טעים.
החטיפים מכילים סיבים תזונתיים המעניקים תחושת שובע ואינם מכילים חומר משמר, חומרי טעם מלאכותיים או שומן טראנס.
מגיע בטעמי:
שיבולת שועל עם שבבי שוקולד מריר.
שיבולת שועל מלאה עם קינמון
שיבולת שועל מלאה עם שבבי קוקוס
שיבולת שועל מלאה עם דבש
שיבולת שועל מלאה עם מייפל קנדי
שיבולת שועל מלאה עם שוקולד מריר
חטיף פופקורן:


בשורה אמיתית לשוחרי חטיפי הדגנים, המחפשים חטיף חלופי למתוק המאפשר גם לשמור על המשקל, כל חטיפי הפופקורן מכילים 92 קלוריות לחטיף, מי שלא טעם את החטיף הזה חייב לטעום, אני ממליצה על החטיף פופקורן בציפוי קרם שקדים, בהחלט פינוק אמיתי טעים במיוחד, זה בהחלט חידוש בתחום החטיפים.
בתהליך הפיתוח של חטיף החדש, על אף היותו ארוך ומורכב הושקעו מאמצים רבים לשמור על המרקם האוורירי של הפופקורן בצורה המקסימלית לצד שמירה על מרקם פריך בהתאם לפטנט,הרעיון לפתח ולייצר חטיפי פופקורן נבע בעיקר מהצורך להציע לצרכני חטיפי הדגנים מוצר חדשני  וייחודי ל- Nature Valley שישלב בתוכו את הערכים הקשורים לפופקורן לדוג': קליל, בריא, מפנק, טעים וכיפי.
מגיע בטעמי: חמוציות וגרעיני חמניות בציפוי קרם יוגורט, בוטנים וגרעיני חמניות בציפוי קרם שקדים ובהמשך תורחב הקטגוריה לטעמים נוספים.
להשיג בכל רשתות השיווק, חנויות המזון והמרכולים ברחבי הארץ.


Nature Valley  הינה  החברה הראשונה בעולם שייצרה חטיפי דגנים ונחשבת לפורצת דרך וליוצרת הקטגוריה, כשהחלה לייצר את חטיפיה כבר בשנת 1975. המותג מיובא לארץ על ידי חברת ג'נרל מילס ישראל ומופץ בישראל על ידי חברת ליימן שליסל.
חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה