יום שישי, 28 באפריל 2017

מחברת מידע והשראה לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים...

לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים בהחלט לא קל, התמודדות יומיומית עם הרבה דברים מאתגרים, וגם התמודדות עם הסביבה,בהחלט אותן אמהות חייבות רגע לעצמן, רגע אחד ביום שהן יכולות לשבת בשקט ולהתבונן לשתות את הכוס קפה ופשוט לכתוב במחברת מיוחדת את כל מה שעולה להן בראש, וכן לפרוק לאותה מחברת את התסכולים, הכאב, הבכי ובדרך זו גם קצת להשתחרר ולקבל כוחות להמשיך לעוד ימים מאתגרים אבל הפעם עם מעמסה שקצת ירדה מהלב.
אמא מיוחדת בשם חן קרופניק שמתמודדת עם ילד עם צרכים מיוחדים, מפתחת בימים אלו ביחד עם שותפה מחברת מידע ןהשראה לאמהות לילדים עם צרכים מיוחדים, מחברת שתקל ותשמש השראה ועזרה לאמא המיוחדת.

קרדיט צילום: חן קרופניק
ציטוט מדבריה של חן קרופניק:
"לפעמים כשאני מביטה בילד שלי בא לי לצעוק, לצרוח, לצחוק ולחייך והכל באותו הרגע.
בעיקר אני רוצה לצרוח בקולי קולות 'למה דווקא הילד שלי? למה דווקא אני...?'
אבל הוא מה שהוא.והוא מושלם כמו שהוא. ואני מה שאני, די הרבה בזכותו.
ואני מזכירה לעצמי שוב ושוב שמותר לי לצעוק, ולבכות, ולהתעצבן ולכעוס. מותר לי גם לקלל. מותר לי גם
לפקפק בעצמי מדי פעם. מותר לי אפילו לקנא באימהות אחרות.
אבל לא פחות חשוב זה שאני אדע שלא משנה מה אני עושה - אני עושה את זה בצורה הטובה ביותר, אני
באמת ובתמים האמא הטובה ביותר לילד שלי. ולא הייתי אותה אמא אם הוא לא היה אותו ילד. ילד מיוחד
ומושלם שלי..."
להיות אמא זה לא קל בכלל. להיות אמא לילד מיוחד זה קשה שבעתיים. המחברת הזו נולדה מתוך
הצורך שלי לפרוק, לשתף, לקבל השראה.
חברתי לשירלי יחידי - ממתגת ומעצבת גרפית וביחד יצרנו את המחברת. זוהי מחברת המיועדת לאמהות
לילדים עם צרכים מיוחדים. במחברת קיים מידע רלוונטי כמו לדוגמא זכויות רפואיות ועמותות שיכולות
לסייע. בנוסף למידע המקצועי, המחברת מכילה תוכן מעניין שמטרתו להעניק תמיכה והשראה לאמא
המיוחדת.
אני מנהלת יחסי הציבור של עמותת 'הנני - ארגון לאימהות לילדים עם צרכים מיוחדים' ובנוסף גם
משמשת כדוברת של עמותת 'ביחד' שמקדמת שילוב של אנשים עם צרכים מיוחדים בחברה - בעיקר
בגילאים צעירים. ולפני הכל אני אמא לשני ילדים מיוחדים במינם כאשר בני הבכור משולב בבית ספר רגיל
עם סייעת צמודה ומלמד אותי לקחת הכל בפרופורציה ובעיקר להמשיך לחייך. בזכותו נולדה המחברת.
המחברת מכילה 100 דפים כאשר המבנה הוא של 4 מקבצי תוכן מידע והשראה של 5 דפים כל אחד,
השזורים בדפי כתיבה ושירבוטים. לפרויקט חברו חברות מוכרות כמו ארומה ופינוק שרואים בכך את
אג'נדה קבועה בפעילות היומית שלהם.
לתמיכה בהוצאת המחברת בפרויקט גיוס מימון המונים:
http://www.jumpstarter.co.il/projects/1199
לעקוב אחר הסיפור האישי והתפתחות המחברת בדף הפייסבוק:

http://www.facebook.com/special.moms.notebook

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה