יום שלישי, 25 באפריל 2017

סדרת מקטיני אסלה Disney baby בצבעים חדשים עם דמויות "דיסני" שכל הילדים אוהבים! משווק על ידי "הנסיך

חברת "הנסיך הקטן", המתמחה במוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה, מציעה עם עונת הגמילה מטיטולים, סדרת מקטיני האסלה Disney baby בצבעים חדשים.
כל הורה מכיר ועובר עם הפעוטות המתוקים את תהליך הגמילה שאינו פשוט ומצריך הערכות מיוחדת, אני נזכרת בתור אמא לקטנטנים את תחילת הדרך של הגמילה מהחיתול המוכר והאהוב, גם לא היה פשוט בגלל שהתהליך לוקח זמן, לשמחתי הרבה יש הרבה שכלולים בתחום, ובזכות חברת הנסיך הקטן שידועה במוצרים ייחודים ונפלאים לתינוקות עכשיו הרבה יותר קל, תכירו את מקטיני האסלה שחוסכים הרבה כאבי ראש.

מקטיני האסלה מאופיינים בעיצוב ארגונומי לישיבה נוחה במיוחד, כך שהשימוש במוצר פשוט ונוח, מניחים על מושב האסלה את מקטין האסלה ומושיבים את הפעוט, ובכך נותנים לפעוט הרגשה של ילד בוגר ומיוחד שיכול לשבת על האסלה כמו ההורים.
הסדרה במגוון דמויות של גיבורי דיסני אהובים ובצבעים חדשים ומדליקים ביניהם: שילובי לבן וצהוב, לבן ואדום, תכלת וכחול,  טורקיז וכתום,הדמויות ממגוון סיפורי צעצוע של סיפור, מכוניות, מיקי מאוס וכל שאר החברים האהובים, אשר יעודדו כל פעוט להשתמש במושב.
מקטין האסלה נוח לשימוש על מושב אסלה רגיל, והוא בנוי אנטומי למבנה הפעוט או הפעוטה.
בימים אלו אחותי גומלת את בתה המתוקה מחיתולים, באביב הרבה יותר נוח וקל ועם מקטין האסלה בהחלט המלאכה הרבה יותר קלה, ולדעתי הרבה יותר מועילה להורים גם מבחינת הנוחות, יופי של מוצר.
מחיר: 49.90 ש"ח. ניתן להשיג  בחנויות המובחרות וברשתות למוצרי תינוקות.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" – 08-9426633, http://www.littleprince.co.il
חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, ביניהם המותג האנגלי המוביל "tommee tippee"  החברה מתמחה בייבוא מוצרי ילדים ותינוקות איכותיים, ביניהם: טומי טיפי, סמי הכבאי, טבע תום ואחרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה