יום שישי, 28 באפריל 2017

מותג הקוסמטיקה הטבעית "Ama Lurra" מציג תכשיר מיוחד לטיפול ולמניעה של פצעים בעור הפנים ג'ל סקרב משמש.

פצעי בגרות יכולים לגרום לסבל לנערים ונערות שסובלים מאקנה, במיוחד בגיל ההתבגרות שיש רגישות רבה למראה החיצוני ובחשיבות המראה והרצון להראות מושלם,נערות ונערים רבים סובלים מפצעי בגרות (אקנה) בגיל ההתבגרות, המופיעים בעיקר על הפנים וגם על הגב, על הכתפיים ועל החזה,ויש חשיבות רבה בטיפול על בסיס טבעי.
שילוב של הפרשת שומנים רבה מבלוטות החלב של העור האופיינית לגיל ההתבגרות, לכלוך והצטברות של תאי עור מתים גורם לסתימה של זקיקי השערות וכתוצאה מכך להצטברות של חיידקים ולהיווצרות של פצעים,כדי למנוע את היווצרות הפצעים חשוב מאוד לנקות את העור באופן יסודי ויום-יומי על ידי הסרת עודפי השומן, הלכלוך ותאי עור מתים, וכך לפתוח את הנקבוביות ולמנוע היווצרות קומודונים (שחורים) ופצעים.
ועכשיו שעונת הקיץ בפתח ומתחילים להתכונן לקראת מסיבות סוף השנה של בני הנוער, ויש רצון  שהעור יהיה חלק יפה וזוהר,  מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra"" ("אמה לורה") שהינו מותג מעולה עם מוצרים מאוד איכותיים, מציג תכשיר מיוחד למניעה של פצעי אקנה ולטיפול בהם  "ג'ל סקרב משמש" לעור הפנים, ג'ל יחודי שמעבר לכך שהג'ל מטפל בפצעי הבגרות הרכיבים שלו טבעיים.


התכשיר עשוי מחומרים טבעיים בלבד: גרעין משמש טחון דק לגרגירים – המשמשים לפילינג של העור ולניקוי עמוק והסרת התאים המתים,כמו כן מכיל התכשיר ג'ל אלוורה ושמנים אתרים מסוג מנטה ולימון המחטאים את העור ותורמים לרענון ולהרגעה.
"ג'ל סקרב משמש" מסייע לטיפול בעור ולטיפוחו, לשמירה על ניקיון העור כדי למנוע התפתחות פצעים, ולטיפול בפצעי אקנה. מומלץ להשתמש בתכשיר על בסיס יום-יומי בשעות הערב, לאחר ניקוי של העור בסבון טבעי של אמה לורה, בהחלט מוצר שימושי מאוד לבני נוער, צעירים וגם למבוגרים שסובלים מאקנה.
מחיר: 70 ₪ לשפופרת של 75 מ"ל.
מוצרי "אמה לורה" הם פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. בין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, ג'ל אלוורה, זרעי רימונים, אדמת חוואר צהובה ועוד. 


את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג  בחנות "אמה לורה" ודרך האתר: http://www.ama-lurra.com.
לפרטים על מיקום החנות בטל' 077-3214063.


קרדיט צילום:  אבי ולדמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה