יום רביעי, 18 בינואר 2017

סולגאר משיקה פיתוח חדש ומקורי U-CUBES™- מולטי ויטמין מינרל לילדים המשווק בצורת קוביות ג'לי ללעיסה

אנחנו משתדלים לעשות הרבה למען הילדים שלנו, וכאמא לילדים אני זוכרת את הרגעים שהבן שלי פשוט סירב לאכול פירות וירקות, ועם יד הלב אני ממש הייתי מוטרדת מכך שבתזונה היומיומית שלו אין מקום מבחינתו לירק או פרי לפחות, פשוט סירוב מוחלט והחלטי לטעום אפילו.
אני שמחה שיש פיתוחים מעניינים בתחום המולטי ויטמינים לילדים וסולגאר משיקה בימים אלו את U-CUBES™ פיתוח חדש מקורי וחדשני בתחום תוספי התזונה.

U-CUBES™  הינו מולטי ויטמין - מינרל לילדים המכיל  13 רכיבי ליבה החיוניים ביותר עבור גדילה והתפתחות בילדים,    משווק בצורת קוביות ג'לי ללעיסה ומגיע ב- 3 טעמים שילדים אוהבים - תפוז, דובדבן וענבים.
מבוסס על טפיוקה ופקטין, ללא ג'לטין מן החי!
ללא ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או אלרגנים נפוצים
מגיע באריזה ייחודית וירוקה (ללא פלסטיק!) המכילה 30% שאריות ירקות וניתנת למחזור
טעם מתוק וטבעי בזכות פירות מאקי סגולים, קנה סוכר אורגני ופקטין


U-CUBES™ נחשב להיט בקרב אימהות בארה"ב ואף זכה להמלצת ארגון האימהות של KIWI.
אני גם טעמתי את המולטי ויטמין מינרל החדשני U-CUBES™ ואני חייבת לציין שזה ממתק לכל דבר בטעם ואפילו הילד הכי סרבן יאכל ויהנה ויבקש עוד ויחכה לטעום מהמולטי ויטמין הזה כי הטעם פשוט מצויין, לא יאומן שאין שום טעם לוואי,פשוט מדהים, אני ממש ממליצה בחום.
המוצר מתאים לילדים בגילאי 3 שנים ומעלה.
מחיר: 89.90 לאריזה של 60 קוביות ג'לי.
להשיג ברשתות הפארמים ובבתי המרקחת.
קרדיט צילום: סולגאר,גלית נתן.

תגובה 1:

  1. סולגאר ללא ספק ממציאה את עצמה כל פעם מחדש עם חידושים

    השבמחק