יום חמישי, 19 בינואר 2017

זמן קריאה - הספר האירוטי "נעולה עליך" מאת לורלין פייג'....

לעיתים בעומס החיים יש כיף בלקרוא ספר שמשכיח לך את הדאגות, פשוט בריחה למחוזות אחרים ורגעים של שקט, הספר "נעולה עליך" הוא אחד מהספרים שקוראים אותם בכיף בלי מחשבות מיותרות.

כבר לפי שם הספר ניתן לתאר את מערכת היחסים בין הגיבורים בעלילה, נעולה עליך רוצה אותך מאוד ולא מוכנה לוותר, מנעול סוגר את הדלת הרמטית.
התחלתי בקריאה ונכנסתי ישר לעלילה שמספרת על לייני והדסון, שני אנשים שונים בתכלית שכל אחד מהם לוקה בתסביכים משלו, לייני בחורה משכילה שלמדה והתפתחה ובשעות הערב עובדת במועדון שבעליו מציעים אותו למכירה, במהלך משמרת בבר היא פוגשת בגבר שמושך את עיניה באופן מיוחד, פשוט סוחף את מבטה והיא אינה מסוגלת להעלים אותו ממחשבותיה.
לאחר שבוע מאז שפגשה אותו, היא מגלה להפתעתה שאותו גבר מסקרן ומסתורי הינו הדסון, הבעלים החדש של המועדון,והבוס החדש שלה ומפה העלילה מתפתחת בין השניים.
הדסון מליונר שיש לו הכל אבל אין לו זוגיות אמיתית ואהבה בלב לבחורה, הוא נאלץ להתמודד עם הוריו וחבריו שמנסים לגרום לו להנשא לבחורה שהוא אינו רוצה, והוא מחליט להציע ללייני הצעה שגוררת אותה למערכת יחסים עם משיכה מטורפת ביניהם שלקחה אותי לסקרנות רבה ורצון לדעת לאן יתפתחו היחסים,איזה סודות הדסון שומר בליבו,כמה אובסיסבית תהייה לייני במהלך הקשר בינהם,  ומה הולך לקרות בהמשך עם הקשר הסבוך הזה.
אני מאוד אהבתי את הספר, אהבתי את השנינות והעוקצנות של לייני, נחשפתי לתלותיות והאובסיסביות שלה בקשר עם הדסון, ומצד שני ניסיתי להבין את הלך רוחו של הדסון בקשר, והוקסמתי מהרומן האירוטי בין השניים שבהחלט סוחף.
הספר: נעולה עליך, מאת: לורלין פייג'
288 עמודים, 88 ש"ח.
הוצאת ספר לכל בע"מ.
קישור לאתר:
https://www.facebook.com/seferlakol/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה