יום ראשון, 15 בינואר 2017

"ניקול" - קל יותר בבית.....

אצלי בית רוב מוצרי הנקיון והאביזרים למטבח ולאפייה הם "ניקול", מבחינתי ניקול זה קל יותר בבית, מעבר לכך שהמוצרים מעולים אני חושבת שהייחוד של ניקול בכך שהיא מביאה חידושים ומוצרים שאני קוראת להם מוצרים חכמים, שבהחלט תורמים לחיים קלים יותר.



מי אוהב את מטלות הנקיון? אני מניחה שמעטים אך ברגע שאני מפזרת ברחבי הבית מוצרים שעוזרים לי לייעל ולהתייעל הרבה יותר נוח בתוך הקושי היומיומי, הרי צריך לנקות את השירותים וחדר האמבטיה, צריך לשטוף את רצפת הבית, לנקות את הפקרט בחדרים, לאפות, לספוג שמן משניצל, להכין מאפינס ועוד מטלות מרובות שמכירים בכל בית.


היופי בניקול שהמוצרים מקלים עליי ביום יום, אני לא מוותרת בבית על המגבת נייר לספיגת מאכלים מטוגנים, על המטליות המיוחדות לניקוי הבית, ואני מאוד אוהבת את המטליות לחות לניקוי וחיטוי שנמצאות קבוע בחדר האמבטיה, מעבירים ויש על האסלה, על הכיור ומנקים בקלילות, בנוסף את מטליות המיקרופייבר המעולות שנהדרות לניקוי משטחים ואינן משאירות סימנים.


בתחום האפייה אני לא מוותרת על נייר האפיה, בניקול הם נשלפים אחד אחד בקופסה מיוחדת וככה קל יותר לשמור במגירה במטבח, הנייר אפייה מוצר חשוב שעובד שעות נוספות בתנור , שמה על תבנית אפייה וזה הכי נוח לחימום פיצה, אפיית בורקס, חימום מאפים, לכל מטרה.



עוד מוצר גאוני שעושה את החיים קלים, מטליות לניגוב רצפה רחבות במיוחד, לפעמים אין לי חשק לשטוף ואני רוצה לנקות את הכתמים על הרצפה, המטליות עוזרות לניקוי ראשוני, אני משתמשת בהן גם לפרקטים בחדרים, וזה פתרון נהדר.

ואחרון חביב מוצר מדליק וחדשני שיעשה כיף להשתמש בו, רדיד אלומיניום עם ציורים, ממש מדליק...


ניקול תמשיך להפתיע עם מוצרים ייחודים ומעולים גם בשנת 2017, בהחלט יש למה לצפות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה