יום שבת, 28 בינואר 2017

מג'יק - מגע הקסם בנקיון....

אחד מהדברים שאני עושה כי חייבים זה נקיון בבית, אין מה לעשות אני חייבת לשמור על שגרה של נקיון, אך אם לנקות אז לפחות להשתמש בחומרי נקיון טובים שמקלים על המלאכה ומשאירים ניחוח טוב בבית.


לאחרונה הכרתי את חברת מג'יק שמומחית בעולם הנקיון , מתכשיר לניקוי רצפה ועד למרכך איכותי לכביסה, המחירים מאוד נוחים והתוצאות נהדרות, התנסתי בכמה מהמוצרים הנפלאים ובהחלט לאחר בדיקה הייתי ממש מרוצה.


במיוחד לשטיפת כלים תכירו את  נוזל הכלים המעולה עם משאבה לנוחות מקסימלית, מבריק, מנקה ביסודיות ומקציף, במגוון ריחות משגעים, אהבתי מאוד את הניחוח ואת הנקיון, גם סירים מאוד מלוכלכים התנקו בקלילות, והריח ריח של תפוחים משגע.


מוצרים נוספים שאהבתי מיועדים לכביסה, בדרך כלל מצטברות לי בשבוע ערימות כביסה, ואני חייבת מוצרים איכותים וטובים כדי שהכביסה תתנקה ביסודיות, ושישאר ניחוח נפלא גם לאחר שהכביסה מתייבשת, לי זה ממש חשוב, כביסה אצלי זה ממש אירוע בפני עצמו, אהבתי מאוד את הג'ל לכביסה של מג'יק , הכביסה התנקתה ביסודיות והבגדים שמרו על איכות הבד שלהם, מרכך הכביסה של מג'יק השאיר ניחוח עוצמתי בבגדים גם לאחר שהתייבשו, וכיוון שאני אוהבת לרסס תרסיס מיוחד כאשר אני מייבשת במייבש הכביסה, מאוד אהבתי את המוצר המשלים לכביסה של מג'יק כמה ריסוסים על הבגד, הפעלה 5 דקות במייבש והריח פשוט נפלא.


וכמובן שכל יום שישי יש לי מנהג קבוע, שטיפת רצפות יסודית, ניקוי שירותים, וניקוי כיורים,אני חייבת שהקרמיקה ברצפה תבריק ושיהיה ריח של נקיון וניחוח טוב לקראת שבת, בנוסף ניקוי יסודי של חדר האמבטיה,כיורים  ושל השירותים, האקונימיקה של מג'יק מצויינת מבריקה בקלות את הלכלוך ומשאירה את הכיור מצוחצח, החומר לניקוי האסלה עושה את העבודה ביעילות, והנוזל לשטיפת רצפה של מג'יק השאיר נקיון ברק וריח מעולה בחלל הבית.


מצרפת לכם קישור לדף הפייסבוק כדי שאתם גם תהנו ממג'יק של נקיון.
https://www.facebook.com/sasatech.co.il/
ניתן להשיג ברשתות השיווק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה