יום חמישי, 26 בינואר 2017

זמן קריאה - הספר "לבבות זכוכית" מאת קלייר קונטרראס....

כבר מהשם של הספר הבנתי שמדובר בסיפור על לב שעלול להתנפץ , זכוכית מתנפצת מאוד קשה לאחות בחזרה ולאסוף את השברים, שהלב מתנפץ מאכזבה אז יש שברון פנימי שמאוד קשה להתגבר עליו ולוקח זמן לאחות את הלב השבור.


אהבתי מאוד את הספר לבבות זכוכית שמספר על אסטל אמנית שיוצרת פסלי לבבות צבעוניות של זכוכית שבורה,ושהחיים לקחו אותה לשברון והתרסקות בעקבות מותו של ארוסה האהוב,אסטל מחליטה לנסות לשקם את חייה והיא עוברת לגור בביתו של אחיה ויקטור, ושם אסטל נפגשת שוב עם עברה ועם אוליבר החבר הכי טוב של אחיה מילדות.
אוליבר מכיר וזוכר את אסטל כאחותו הקטנה של חברו הטוב ויקטור,עד שערב אחד הכל משתנה מבחינתו , ואוליבר יצטרך להתמודד עם רגשותיו ועם החברות הטובה עם ויקטור, לאסטל חוזרים הרבה הבלחות מהעבר ומהקשר שלה עם ויקטור בעת שהייתה האחות הקטנה, ואת הזכרונות הכואבים מהעבר, הספר מרתק ואני הלכתי שבי אחרי הסיפור.
האם ניתן לאחות את השברים בלב? מה יקרה בהמשך העלילה את זה אני לא אגלה, עדיף לקרוא ולהנות...
בספר שזורים סיפור אהבה, סקס,והרבה רגש, הספר מרגש ונוגע בקורא שיכול להזדהות עם חלק ממה שכתוב,נקודות מבט של הגיבורים,והשקפת עולם מעניינת והתגברות על אובדן וקשיים של אסטל, אישה חזקה ועוצמתית שיודעת לעמוד על שלה ולהלחם על מה שחשוב לה, אוליבר דמות מעניינת מאוד, הוא לומד מטעויות העבר ונלחם להשיג את מה שחשוב שלו.
הספר: " לבבות זכוכית " מאת: קלייר קונטרראס.
328 עמודים, 88 ש"ח.
הוצאה: ספר לכל.
קישור לאתר:
http://www.bookme.co.il
פייסבוק:
https://www.facebook.com/seferlakol/?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה