יום ראשון, 29 בספטמבר 2019

KERATIN FORTE סדרה מעוצבת לשיער מבית ג'ויה קוסמטיקס...

עולם ורוד של קרטין בדרך אליכם! תכירו את סדרת KERATIN FORTE  מבית ג'ויה קוסמטיקס ,היא לגמרי כל מה שצריך כדי שהשיער יחזור לעצמו, טיפוח השיער באקלים הישראלי ממש נחוץ, חשוב מאוד לשמור על השיער מטופח , וברגע שתאמצו את סדרת KERATIN FORTE פשוט תתאהבו, כי הסדרה נהדרת והכי חשוב  היא משלנו ,כחול לבן.

הבקבוקים הורדרדים  והמעוצבים, מכילים פורמולות מועשרות בריכוז גבוה של חלבון קרטין טהור.
סדרה מתוקה לשיער שעבר החלקה, סלסול, הבהרה והליכים כימיים נוספים, ללא מלח וללא פראבנים, סדרה נהדרת כדי להתחדש איתה לקראת השנה החדשה.


אני ניסיתי וממש התאהבתי, השיער לאחר השימוש בסדרה נראה אחרת, מעוצב,רך, נעים, והכי חשוב מסתדר גם ללא צורך בפן או מחליק, אני אוהבת להרגיש טבעי, וברגע שאני משתמשת בשמפו, מסיכה וקרם לחות לשיער אני דואגת לשמור על הזנה נהדרת לשיער, תזכרו שיער מטופח ונקי מייצג אותנו, זה הכתר של הפנים, לכן מאוד חשוב לשמור על טיפוח קבוע בלי להתעצל, מבחינתי הסדרה הנהדרת הזו קיבלה ציון 10.

המוצרים הנפלאים שהתנסתי בהם מסדרת KERATIN FORTE
מסכת מיקרו-קפסולות Keratin Forte

מסכת הזנה מועשרת בחלבון קרטין טהור ומיקרו-קפסולות זעירות המכילות ויטמינים וחומרים פעילים החיוניים לבריאות השיער. הקפסולות מתמוססות בסיב השערה, מזינות ומצפות אותה בשכבת הגנה המשקמת את השיער ומותירה אותו בריא יותר, גמיש וזוהר.
ללא מלח, ללא פראבנים וללא SLS.
שמפו 500 מ"ל Keratin Forte

שמפו טיפולי בעל פורמולה המועשרת באקסטרה חלבון קרטין טהור וקומפלקס ויטמינים לסיוע בהזנה, שיקום, חיזוק ושמירה על סיב השערה. משקם קצוות מפוצלים, מנקה את הקרקפת ביסודיות ובעדינות ומותיר את השיער רך וגמיש לאורך זמן. 
ללא מלח וללא פראבנים.
קרם לחות Keratin Forte

קרם לחות עשיר המתאים לכל סוגי השיער. מבוסס על פורמולה ייחודית בעלת אקסטרה חלבון קרטין טהור  וחמאת שיאה המחזקת ומשקמת את סיב השערה ומעניקה לה רכות אינטנסיבית, הזנה והגנה.
לשיער מלא ברק, רכות וניחוח נפלא.
ללא מלח וללא פראבנים.
אודות ג'ויה קוסמטיקס
ג'ויה מעבדות לקוסמטיקה (או ג'ויה קוסמטיקס, אם תרצו), פועלת משנת 2000 והוקמה ע"י אשר גלאי וצורי לוזון, מוותיקי תחום הקוסמטיקה והביוטי בארץ. 

ג'ויה קוסמטיקס מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי קוסמטיקה מקצועיים לשיער, לגוף ולפנים וחורטת על דגלה מקצועיות ואיכות ללא פשרות, כל המוצרים מיוצרים במפעל חדשני הממוקם בחולון, הכי כחול-לבן ומקומי. מוצרים תחת מותג החברה JOYA וגם מספקים מפעל ייצור מקצועי העומד בסטנדרטיים בינלאומיים מחמירים (ISO 22716 GMP). כל מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים (ומרביתם אפילו טבעוניים).
קישור לאתר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה