יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

חדש בקולנוע הסרט אחרי החתונה....

חדש בקולנוע הסרט המקסים "אחרי החתונה, דרמה סוחפת, מרתקת ומפתיעה בכיכובן של שתיים מהשחקניות המוערכות ביותר בהוליווד היום – זוכת האוסקר ג'וליאן מור והמועמדת לאוסקר מישל וויליאמס, סרט מרגש ומעורר השראה על שתי נשים מאוד אמיצות  ומשהו משותף שמאחד אותן , צפיתי בסרט המופלא הזה וממש התרגשתי ודמעתי, סרט על החיים ועל בחירות בחיים של כל אחד מאיתנו, אפשר ללמוד ממנו רבות וגם להנות ממשחק מופלא של שתי שחקניות מדהימות.

איזבל (מישל וויליאמס) הקדישה את חייה לעבודה בבית יתומים בכלכותה שבהודו, והיא מסורה לילדים אותם היא מלווה כאילו הם היו הילדים שלה עצמה, היא חיה חיים פשוטים עם הרבה נתינה לאותם ילדים עזובים, עם חלום לאפשר להם חיים טובים כפי יכולתה.
אחרי החתונה (יח"צ , קולנוע לב)
כשמגיעה אליה הצעה לתרומה גדולה מארצות הברית, תרומה שיכולה מאוד לעזור לילדים היתומים , היא מחליטה לנסוע לפגוש את התורמת המסתורית, תרזה (ג'וליאן מור) – אשת עסקים יפה ועשירה, שרוצה לתרום אבל רוצה גם להכיר יותר את  איזבל לפני שהיא תורמת תרומה נכבדת לבית היתומים.
אחרי החתונה (יח"צ , קולנוע לב)
אך כשתרזה מזמינה אותה לחתונה של בתה שנערכת באותו השבוע, מגלה איזבל כי בינה לבין תרזה קיים קשר שיוביל אותה למסע מפתיע לעברה…ופה אני לא רוצה להרוס לכם , ממש ממליצה שתגיעו לסרט ותצפו בו.
אחרי החתונה (יח"צ , קולנוע לב)
קרדיט צילומים: יח"צ
שחקנים / שחקניות מישל וויליאמס ג'וליאן מור
במאי/ת בארט פרוינדליך
הפקה תסריט: בארט פרוינדליך, סוזאן בייר
ז'אנר דרמה
אורך 110 דקות
מקום / שנה ארה"ב / 2019


קישור לטריילר של הסרט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה