יום רביעי, 19 בדצמבר 2018

תכירו את הסדרה החדשה של מוצרים ירוקים לנטרול ריחות: "ZERUM"

חברת "פרו-פרש", המתמחה בשיווק פתרונות ירוקים לנטרול ריחות, החלה לשווק בישראל את מוצרי חברת   ZERUM הספרדית, המציעה סדרת מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים לנטרול ריחות ולהפצת ניחוח נעים בבית, ברכב, במשרד ועוד.

התכשירים, המוצעים כג'ל או תרסיס (נוזל), מבוססים על תערובת ייחודית של שמנים ארומטיים וטבעיים, בטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים, מוצעים במגוון ניחוחות, ומתאימים לנטרול ריחות לא נעימים ולא רצויים כגון: סיגריות, אשפה, בעלי חיים, חדרי שירותים, ארון נעליים, ריפודים, בגדים, מטבח, מחסן ועוד..
באופן אישי אני חושבת שמאוד חשוב להשתמש בתרסיסים לנטרול ריחות, במטבח אחרי שמבשלים במיוחד כשמגיעים אורחים חשוב שלא ישארו ריחות של טיגון, בשירותים התרסיסים נמצאים קבוע, ומאוד אהבתי את הרעיון של סדרת מוצרים שמבוססים על חומרים טבעיים שזה מאוד מאוד חשוב, אני חייבת לציין שהריח נעים ופרשי, ואחרי שהשתמשתי בחלל השירותים והאמבטיה בהחלט התקבל משב של ריח רענן ונעים, ומאוד אהבתי את התרסיסים.

סדרת התרסיסים (100 מ"ל), מוצעת ב-14 ניחוחות: בשמים, פירות וצמחים ובהם תות, מלון, מנטה וציטרונלה (המשמש גם כדוחה יתושים), ניחוח אוריינטלי וניחוח נטורל (אוויר נקי).  התרסיסים מתאימים לשימוש נקודתי בחללים בהם רוצים לנטרל ריחות לא נעימים, או כדי להעניק לחלל ניחוח נעים.
הג'ל, המשווק בקופסאות בגדלים של 400 גרם ו-900 גרם, מוצע ב-4 ניחוחות: מלון, תות, מנטה ונטורל. הוא מתאים לשימוש לזמן ממושך (כחודשיים). אפשר גם לקחת רק מעט מהחומר, לשים בכלי דקורטיבי או בקופסה קטנה ולהניח, לפי הצורך, במקומות בהם רוצים לנטרל ריחות (מטבח, שירותים, מחסן, ארון נעליים ועוד). כאשר אין בכך יותר צורך, אפשר לסגור את הכלי או הקופסה.
קרדיט צילום : אייל קרן
מחירים: ספריי (100 מ"ל): 40 ש"ח;  ג'ל (400 גרם): 50 ש"ח; ג'ל (900 גרם): 120 ש"ח.
להשיג ברשת חנויות "הגרעין", ובאתר החברה www.zerumisrael.co.il
פרטים בטלפון: 03-7506666

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה