יום רביעי, 19 בדצמבר 2018

זמן קריאה - "פשוט פלילי" מאת תומר שורץ...

בימים אלו שפרשת הרצח המזעזע של תאיר ראדה סוחפת את כולנו, ובעיקר השאלה האם רומן זדורוב הוא הרוצח? אין ספק שהפרשה סבוכה ומעוררת הרבה עניין ציבורי, אף אחד מאיתנו לא נכח בשעת הרצח וההרגשה שבהחלט מדובר במקרה מזעזע שנשאר הרבה שנים בכותרות, כשקיבלתי את ספר המתח "פשוט פלילי" שכתב עורך דין תומר שורץ, הסתקרנתי מאוד לקרוא אותו במיוחד לאור הסיפור המותח, שמביא הצצה לבית המשפט, לפרקליטות, כי תומר שורץ מעבר לכך שכתב את הספר המרתק הזה, הוא פרקליט שחי את הסיפור, ויכול להביא מבט נוסף על קביעות בית המשפט,ועל התנהלות הפרקליטות.


כשקראתי בשקיקה את הספר "פשוט פלילי" נכנסתי דרכו לכל מה שמתרחש מאחורי הקלעים בתיקים שהסעירו את המדינה, ותיק זדורוב בהחלט מהווה סערה במדינה, יש הגורסים לחפותו ויש המאמינים שהוא הרוצח, הדעות מאוד חלוקות, אך האם הגורסים לחפותו קראו לעומק את פסק הדין?
בספר המרתק  והמותח ,מסופר על פרקליט הוותיק כרמל פרידמן שתיקים רבים עברו תחת ידיו, אך תיק רצח אחד מוסיף לרדוף אותו, גם שנים לאחר שהורשע רומן זדורוב ברצח, ממשיך כרמל להרצות על הפער התהומי שבין הכרעות בית המשפט לקביעות 'בית הדין' של הרשתות החברתיות, והבנה שמה שרואים משם לא רואים מפה.
תיק רצח שנוחת כעת על שולחנו מעיר את השדים מרבצם, גלגלי המנגנון שזיהה כרמל בתיק זדורוב מתחילים לנוע שוב, והפעם כרמל נחוש לחשוף אותם ולפעול למען הצדק, גם במחיר אישי ומשפחתי כבד,מאבקו להרשעה מציב את כרמל בעין הסערה, כופה עליו בחירה בין האמת להישרדותו שלו ומטלטל את עולמו, התיק הזה הוא התיק שחיכה לו כל השנים, הוא גם התיק שחשש ממנו.
פשוט פלילי הוא רומן מתח משפטי עוכר שלווה המעוגן עמוק במציאות הישראלית.
המחבר: עו"ד תומר שורץ, מושבניק ועורך דין שמתמחה במשפט הפלילי, שימש במשך שנים תובע משטרתי ופרקליט בפרקליטות..תומר היה שותף לניהול תיקים רבים בפרקליטות, ובהם תיק הרצח המטלטל של הנערה דנה בנט,בשנים האחרונות, הפעם כסנגור, מייצג שורץ את א"ק בפרשת הרצח שבה הורשע רומן זדורוב,  בשנים האחרונות "חצה את הקווים" והיה לסנגור.
באתר האינטרנט שהקים, חושף שורץ סיפורי משפט מותחים וצבעוניים המגלים את נבכי העולם הפלילי.
זהו ספרו הראשון, מצרפת קישור לאתר האינטרנט שלו: www.pashut-plili.co.il
הספר: "פשוט פלילי",   מאת: תומר שורץ
259 עמודים, 98 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה