יום שבת, 29 בדצמבר 2018

מותג הכפפות המוביל Easy Touch מציג ניקיון בריח שושן צחור!

מותג הכפפות המוביל Easy Touch, המתמחה בכפפות איכותיות המיועדות להגן על הידיים בעת ניקיונות, מציג לראשונה בישראל את הסדרה הסגולה, סדרת כפפות חד פעמיות חדשה ללא אבקה, היוצאת דופן בחוזקה ועמידותה ומבושמת בריח שושן צחור מרענן!

מבחינתי כפפות הניקיון הן מוצר חובה במדף חומרי הניקוי שלי ,אני מקפידה לשים כפפות כשאני מנקה במיוחד כשאני משתמשת בחומרי ניקוי חזקים כמו אקונומיקה להלבנת הכיורים, בעיקר בגלל שהן מגנות על ידיי ובכך אני שומרת עליהן, מחומרים כימיקליים שעלולים להזיק במגע ישיר ולגרום לגירויים וצריבות , כפפות הנקיון הן מאסט ,פריט חשוב בכל בית .
הסדרה החדשה בעלת ניחוח שושן צחור מתמשך , עשויה ניטריל 100% היפואלרגני, המהווה חומר עמיד ואטום לחלוטין המספק הגנה אידיאלית לכפות הידיים, הכפפות נעימות למגע, אינן מכילות אבקה ובעלות מרקם ייחודי למניעת החלקה. ריח השושן הצחור מנטרל את ריח הגומי השכיח בכפפות ניקיון רגילות הנוטה להישאר על הידיים, ומחליף אותו בכזה נעים ומבשם, הכפפות זמינות בחבילות של 80 יחידות וניתנות לרכישה בחמש מידות גודל שונות (XS- XL) להתאמה מושלמת לכפות הידיים.

קרדיט צילום: אפרת אשל
לאחר שהשתמשתי בכפפות בנקיון הבית ביום שישי, אהבתי מאוד את הריח של השושן הצחור, ריח מאוד נעים שהופך את השימוש בכפפות לנהדר ומאוד נוח, שינוי מבורך נוסף הוא בכך שהכפפות אינן מכילות את האבקה שאני ממש לא אוהבת כשאני משתמשת בכפפות חד פעמיות, וזה מהווה בשבילי שינוי מאוד טוב מאוד, ואני בהחלט ממליצה בחום על הכפפות של מותג הכפפות המוביל Easy Touch בריח שושן צחור, יופי של מוצר.
מותג Easy Touch- להשיג ברשתות השיווק המובחרות.
מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה