יום חמישי, 13 בדצמבר 2018

זמן קריאה- ספר חדש "משחק השקרים" מאת אוגוסט תומס....

הספר החדש שקיבלתי לסקירת קריאה נקרא משחק השקרים מאת אוגוסט תומס, טורקיה של ימינו, הדוהרת לעבר האסלאם הקיצוני, משמשת רקע מדויק ואותנטי לרומן ריגול מהיר ויחיד במינו, שמערב את כל השחקנים הבוחשים בקלחת האזורית: ממשלת טורקיה ההולכת ומקצינה, הסי.איי.אי, אירגוני הטרור ועוד.
במרכזה של רשת התככים הבינלאומית הסבוכה ניצבת פֶּני קסלר, מתמחה צעירה בשגרירות האמריקנית באנקרה, בירת טורקיה, שבחגיגת הארבעה ביולי בשגרירות הפכה שלא בטובתה לסמל, "הנערה עם הדגל."
כשפצצה אדירה מתפוצצת בעיצומה של החגיגה וקוטלת מאות חוגגים, מתחילה שרשרת של אירועים מסחררים, ופני, הגיבורה לשעבר, הופכת לנרדפת על חייה. רכבת ההרים של ניסיונותיה של פני לשרוד לוקחת אותה למקומות מסכני־חיים כסוריה, ומחייבת אותה לגייס כל פירור של יכולותיה כדי להתחמק מרודפיה רבי העוצמה, חלקם מתוך המחנה שלה עצמה.



הספר רצוף מתח ואקשן, פני קסלר מוצאת את עצמה בסיטואציות שאינן פשוטות, עם אנשים עוצמתיים, והיא צריכה להזהר לשמור על עצמה ולדעת להבחין מי רוצה את טובתה גם שהיא בטוחה שאותם אנשים מהצד שלה, בהחלט ספר מתעתע, ספר שנקרא בשקיקה ויכול להיות תסריט נהדר לסרט, שבו הצופה כמו הקורא ישאר מרותק למסך, יש משהו בספר משחק השקרים שגורם לעניין רב ומשאיר את הקורא בסקרנות ובחשיבה מעבר, אמנם הספר דמיוני אך לפעמים המציאות עולה על כל דמיון, בהחלט ספר מרתק.
זהו רומן הביכורים של אוגוסט תומס, והיא החלה לכתוב אותו בגיל 23 בלבד. היא מעורה היטב בתרבות הטורקית, ובעלת תארים אקדמיים מאוניברסיטאות באיסטנבול, אדינבורג ומסצ'וסטס. דוברת טורקית שוטפת ומתגוררת היום במסצ'וסטס.

"העלילה הג'יימס־בונדית סוחפת את הקורא..." הסקוטסמן
"מהמם... רומן שמעביר את המסורת של ג'ון לה־קארה וקן פולט למאה ה־21." אייריש אינדיפנדנט

ספר חדש: משחק השקרים,  מאת: אוגוסט תומס
תרגום: עמוס רגב
כריכה רכה, 335 עמודים,  מחיר: 94 ש"ח
הוצאת קוראים
להשיג ברשתות ובחנויות הספרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה